Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گندمان گفت: برای رفع مشکلات این کارگران نامه زدم، قسمتی از حقوق و معوقات پرداخت شده و کارگران فقط دو ماه دیگر از شهرداری طلب دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ جمعی از کارگران خدمات شهری شهرداری گندمان که از سال ۹4 موفق به دریافت حقوق و معوقات خود نشده بودند در اعتراض به این موضوع با یکی از سایت‌های شهرستانی مصاحبه کرده و مشکل خود را در میان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارگران در خبری که با تیتر "کارگران خدمات شهری گندمان چشم انتظار پرداخت حقوق/شهردار جدید: معوقات از سال ۹۴ است" در تاریخ سوم دی ماه منتشر شد اظهار داشتند: پیمانکار به وعده‌های خود عمل نمی‌کند و متاسفانه کسی در این مورد پاسخ‌گو نیست.

کارگران همچنین از تهدید به اخراج به جای عمل به تعهدات گلایه کرده و خواستار رسیدگی مسئولین به مشکلات‌شان شدند.

اما با خبر شدیم به دنبال انتشار این خبر جمعی از این کارگران اخراج شده و نه‌تنها حقوق‌شان را دریافت نکردند که کارشان را هم از دست دادند.

پیگیر پرداخت بدهی‌های کارگران هستم

احمدی شهردار گندمان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کارگران خدمات شهری شهرداری از سال ۹۴ معوقات داشتند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات این کارگران نامه زدم که حقوق کارگران پرداخت شود افزود: نیروهایی که مدعی اخراج شدند اصلا قراردادی با شهرداری نداشتند و پیمانکار به دلیل اتمام قراردادشان با آن‌ها تصویه حساب کرده است.

هیچ کارگر خدمات شهری اخراج نشده است

شهردار گندمان با اشاره به اینکه هرگونه خبر درخصوص اخراج کارگران با حکم شهردار را رد می‌کنم و اخباری که در این خصوص در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد افزود: قسمتی از حقوق و معوقات پرداخت شده و کارگران فقط دو ماه دیگر از شهرداری طلب دارند.

احمدی با تاکید بر اینکه شهرداری پیمانکاران را مکلف می‌کند حقوق کارگران را پنج ماه، چهار ماه یا دو ماه پیشاپیش پرداخت کند و این بنابر آن چیزی است که در قرارداد آمده افزود: پیمانکار به شهرداری گندمان تعهد داده بود، اما متاسفانه این تعهد خود را محقق نکرده است.

وی با بیان اینکه معوقات پرداخت نشده کارگران مربوط به چند سال گذشته است و بنابراین ما به فرصت نیاز داریم برای حل این مشکل خاطرنشان کرد: پیگیر موضوع پرداخت‌ها هستیم و هیچ کارگری هم تا امروز اخراج نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان

اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدامیر سامع، فرزانه کلاهدوزان و احمد شریعتی از اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ از اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری این کلان‌شهر که در سه بخش فعالیت می‌کند، بازدید کردند.

بخش نخست اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان، واحد هوشمندی این اداره، کنترل سامانه‌های خدمات شهری را بر عهده دارد که کارکنان این واحد در سه شیفت کاری به‌صورت بیست‌وچهار ساعته تمام سامانه‌های خدمات شهری به‌خصوص موقعیت‌یاب تمام خودروها شامل ماشین‌های جاروب، خودروهای حمل پسماند، خودروهای پیشگیری و رفع تخلفات و سایر موارد را کنترل و به مناطق اعلام می‌کنند.

یکی دیگر از واحدهای این اداره واحد اپراتور بی‌سیم است که در این واحد همه پیام‌های اعلامی چه از طریق ۱۳۷و چه از طریق مدیران، سطح‌بندی می‌شود که در سه سطح زرد، نارنجی و قرمز دسته‌بندی می‌شود و هنگام اعلام پیام، توسط اپراتور این اداره بر اساس سطح‌بندی به مسئول مربوطه مستقیم و در صورت نیاز حتی با مدیر منطقه در ساعات مختلف روز تماس گرفته می‌شود و موارد فوری و بحرانی اعلام می‌شود تا ضمن پاسخگویی به‌موقع، از بحران‌های بعدی جلوگیری شود.

بخش دیگری از فعالیت این اداره مربوط به ناظران بازخورد است؛ تعدادی از نیروهای اداره هماهنگی و کنترل عملیات در مناطق پانزده‌گانه نظارت ویژه‌ای روی تمام واحدهای خدمات شهری داشتند و ضمن اعلام موارد فوری و ضروری روی پیام‌های فوری اعلامی از طریق ۱۳۷ نظارت ویژه دارند و صحت و سرعت انجام موارد را اعلام می‌کنند.

این ناظران از طریق بازدیدهایی در سطح مناطق وضعیت کلی مناطق از نظر نظافت، جمع‌آوری پسماند، فضای سبز، سرویس‌های بهداشتی، وضعیت سد معبر، مصالح ساختمانی در معابر، کنترل وضعیت تابلوهای ترافیکی و غیرترافیکی، موارد و نواقص عمران و ترافیک در سطح شهر بازدید، بررسی و به این اداره اعلام می‌شود تا از طریق مکاتبه با مناطق برای رفع موارد و گزارش اقدامات انجام شده، پیگیری‌های لازم انجام شود.

اداره هماهنگی و کنترل عملیات پیگیر است که مشکل را در لحظه پیگیری و رصد کند، البته یکی از اقدامات این اداره رصد شبکه‌های اجتماعی است تا مواردی که شهروندان اعلام می‌کنند را به سرعت پیگیری و به مسئول مربوطه اعلام کند و نتیجه به شهروندان اعلام شود.

هدف از تشکیل اداره هماهنگی و کنترل عملیات معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان، ساماندهی و نوعی فرماندهی و انتقال صحیح و به‌موقع پیام‌ها و موارد فوری به مناطق است تا با کنترل سامانه‌ها و رصد شبکه‌های اجتماعی بتوان کمکی به مناطق پانزده‌گانه در این زمینه کرد.

کد خبر 747848

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود