Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای خیرآباد اراک گفت:مردم اثبات کرده اند که در همه صحنه‌ها حافظ اسلام و انقلاب هستند و امروز که از مسئولین گلایه‌مند هستند با این حال اجازه سوء استفاده به دشمنان انقلاب را نمی‌دهند و در برابر توطئه‌ها ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقدسی با اشاره به اینکه باید ضعف را برطرف کنیم که این حق مسلم مردم است افزود: دولت موظف است که مشکلات مردم را برطرف کند و نمایندگان مردم هم در حل مشکلات مردم حمایت و کمک می‌کنند، اما هر کس خلاف قانون رفتار کند با او برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: مبلغ ۵/۱ میلیارد دلار برای روستا‌هایی که جمعیتی کمتر از ۱۰ هزار نفر دارند در مجلس تصویب شده که اعتبارش از صندوق توسعه ملی است وبه صورت وام با بهره ۶ درصد به روستائیان ارائه می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم روستای خیرآباد اراک بیان کرد: به زودی در جلسه مشترکی با مدیر کل محیط زیست و منابع طبیعی، مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اولویت اشتغال در این منطقه با مردم این روستا است و با وجود بیش از ۳۰۰ شرکت و واحد تولیدی این روستا نباید بیکار داشته باشد.

طرح تصرف غیر قانونی اراضی، اشتغال جوانان، آلودگی هوا، آلودگی محیط زیست، تخریب زمین‌های کشاورزی، اهم مکلات مردم روستای خیرآباد در دیدار با مقدسی نماینده مردم شهر‌های اراک خنداب و کمیجان  بود.

روستای خیرآباد    ۲هزارو ۸۰۰ نفر جمعیت  دارد که شغل اصلی آن‌ها کشاورزی و دامداریست و در دفاع مقدس  ۴۳ شهید  تقدیم کرده اند.

انتهای پیام / ج 


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در باره نا آرامی‌های اخیر اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری در آیین عبادی - سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد گفت: مسئولان می‌توانند اعتبارات و تسهیلات بانکی را به سوی کار‌های تولیدی هدایت کنند و با حمایت‌های لازم زمینه‌های مشارکت مردم را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز کار و کارگر تأکید کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است و کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند، بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیاز‌ها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.
خطیب جمعه بجنورد در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آنها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.
امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم بداند که برای تربیت این دانش آموز کاری نکرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند