Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جمع شماری از مدیران زنجان افزود: مطالبات و حل مشکلات جامعه و مردم، منطقی و واقعی است و رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و بحث بیکاری در دستور کار نظام اسلامی قرار دارد.
وی یادآورشد: بسیاری از این بحث هایی که از سوی مردم مطرح می شود، درست و منطقی است و همه هم دست به دست هم داده اند که به نحوی این مشکلات برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درویش امیری اظهار کرد: تمام مسئولان در تمام قوا و بخش هایی که در اداره جامعه و کشور مسئولیت دارند، باید مشکلات مردم را بپذیرند و برای حل آن اهتمام و تلاش کنند که امید به آینده و نشاط مردم به خصوص جوانان را فراهم شود.
استاندار زنجان گفت: اگر مردم گلایه و اعتراضی دارند باید منطقی بیان شود و با علت های به وجود آمده این مشکلات عاقلانه و منطقی برخورد و اظهار نظر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز روز تسویه حساب سیاسی نیست و به وحدت و انسجام اجتماعی نیاز دارد.
درویش امیری تاکید کرد: امروز بیش از گذشته باید با وحدت و انسجام تحت زعامت رهبری فضایی را فراهم کنیم که همه در کنار هم در کمال آرامش و آسایش و به دور از مشکلات زندگی درستی را برای مردم فراهم سازیم.
استاندار زنجان گفت: همه باید هوشیار باشند تا طرح مطالبات مورد سودجویی دشمنان و عده ای قرار نگیرد که امنیت و آرامش جامعه را می خواهند به هم بزنند.
وی تصریح کرد: میانگین سنی دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در زنجان و سایر استان ها زیر 25 سال است.
درویش امیری اضافه کرد: از خانواده ها تقاضا دارم که مراقب فرزندان خود باشند و جوانان و نوجوانان مورد سوء استفاده اهداف عده ای در داخل و خارج از کشور قرار نگیرند و فرزندان خود را دستاویز دیگران قرار ندهند.
استاندار زنجان گفت: ابراز مطالبات و اعتراض با اغتشاش، بی نظمی، بی انضباطی و تخریب اموال مردم، عمومی و دولتی سازگاری ندارد و اگر ما مطالباتی داریم، اعتراضی وجود دارد می توان منطقی آن را طرح کرد و نه آنکه بخواهیم با تخریب اموال عمومی و به هم ریختن نظم و آسایش اجتماعی برای دیگران، مطالبات را مطرح کنیم.
وی ابراز کرد: از متانت و اقتدار و تلاش نیروی انتظامی صمیمانه تشکر می کنم که تاکنون مشکل آنچنانی ایجاد نشده و طبیعی است.
درویش امیری افزود: پلیس باید مراقب اقتدار و آسایش اجتماعی باشد و از هر نوع هرج و مرج جلوگیری کند.
استاندار زنجان گفت: از حضور مردم انقلابی و متدین در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی که روز گذشته تجمع داشتند، تشکر می کنم.
وی اظهار کرد: تاکید می کنم، ما نیاز به وحدت، انسجام، همدلی و برابری داریم و نگذاریم عده ای فرصت طلب، همدلی و وحدت عمومی جامعه را هدف قرار دهند و به هم بریزند و بتوانیم با توان بیشتر برای حل مشکلات مردم، گام های اساسی تری را برداریم.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ میناخانی گفت: استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از پیش است و کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان بابیان اینکه در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، افزود: باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت راکبان در روستا‌ها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ‌سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود، ادامه داد: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و امیدواریم شاهد رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای باشیم.

سرهنگ میناخانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتوسواران بود که اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد، گفت: یکی از وسائلی که در کاهش صدمات هنگام تصادفات نقش اساسی دارد، استفاده از کلاه ایمنی است.

دیگر خبرها

  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان