Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : با اعلام نتایج بازخوانی متون ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی، متن هشت نمایش‌نامه از آثار هنرمندان گیلانی برای بازبینی اثر پذیرفته شد.

وی افزود : در بخش صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر ایثار    "از کوچه تا حرم"نوشته‌  پرستو آزاد به کارگردانی هومن میرمعنوی و "حیاط خلوت" کاری از مجید کاظم‌زاده مژدهی از گیلان مورد پذیرش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : در بخش خیابانی "ایست" به نویسندگی لیلا نوری و کارگردانی صادق حسین پور، "و آر"اثری از امیر امینی، "یادگاری"نوشته‌  محمدرضا جعفری به کارگردانی میلاد حسین‌زاده، "زخم و خاطره" کاری از نگار نادری و "چشمان دردمند او" نوشته‌ محسن پورنظری به کارگردانی سید‌رضا مولوی از گیلان پذیرفته شدند.

مصفا افزود: متون نمایشی ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در بخش صحنه‌ای ٣٩٠ اثر و در بخش خیابانی ١٧٨ اثر بود که هیات داوران جشنواره پس از بررسی متون، ٦٨ اثر را در بخش صحنه‌ای و ٦١ اثر را در بخش خیابانی مورد پذیرش قرار دادند.

وی افزود: ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار ازسوی  اداره‌کل امور هنری و گروه تلویزیونی شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد :این جشنواره با موضوعات جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران  انقلاب و دفاع مقدس، جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم منا، جلوه های ایثار و از خود‌گذشتگی همسران جانبازان، آزاده‌ها و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر،جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در آستانه گرامیداشت روز شهدا، هفته نخست  اسفندماه ٩٦ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ق

 

پذیرش متن٨ نمایش‌نامه از گیلان در ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی با معرفی برترین‌ها با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روستای سرکره استان بوشهر به کار خود پایان داد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079234 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت