Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز قطعا در تهران باران می بارد.

محمد اصغری  در مورد چرایی نیامدن باران از ساعت 19 روز گذشته، اظهار داشت: در کلانشهرها به علت گرمای بالای هوا ممکن است بارندگی ها رخ داده و در مسیر قبل از رسیدن به زمین تبخیر شود. امروز به طور حتم در تهران شاهد بارش باران هستیم و در ساعات مختلف به صورت پراکنده باران می بارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: شدت بارش ها امروز در استان های کهگیلویه و بویر احمد،چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی و کرمانشاه است. 

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا اوج بارش ها در مازندران،گلستان است و دریا مواج است. 

به گفته اصغری روز پنج شنبه در کلانشهرها  شاهد افزایش آلودگی نسبی هستیم اما به علت ورود سامانه بارشی از صبح پنج شنبه بار دیگر هوا سالم می شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان و بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی از بعدازظهر امروز (پنج شنبه) افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های بهاری و احتمال رعد و برق در سطح استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

سامانه بارشی شامل برف و باران، همه مناطق اصفهان از اصفهان، بویین و میان دشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، فریدن(داران)، دهاقان، دهق، برخوار (دولت آباد)، لنجان، سمیرم، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، شاهین شهر و میمه، نایین، ورزنه را در بر می گیرد.

بنا بر اعلام این اداره، گرچه روز پنجشنبه هفته جاری احتمال بارندگی پراکنده در استان وجود دارد اما انتظار بارش زیاد نمی رود.

بر این اساس شاهد مخاطراتی همچون اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی به سبب بارش پراکنده باران و برف، مه آلودگی و کاهش دید، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابرخواهیم بود و مردم باید در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و گردنه ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط لازم را لحاظ کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888832

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • برف و باران امروز اصفهان را فرا می گیرد
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • هواشناسی اصفهان امروز پنجشنبه ۹ فروردین؛ باران در راه است
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛ در کدام استان ها باران می بارد؟
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • فیلمی از شدت بارش باران بهاری در بوئین میاندشت
  • بارش باران بهاری در استان یزد + عکس و فیلم