Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام نیوز، یک قاضی دادگاه شکایت یک طراحی رقص که ادعا می کند مایکل جکسون در کودکی از وی سوء استفاده جنسی کرده بود را رد کرد.

 

به گزارش صدای آمریکا، «وید رابسون» که اکنون ۳۵ سال دارد در پنج سالگی با مایکل جکسون آشنا شد.

 

او با خوانندگانی همچون بریتنی اسپیرز و گروه انسینک همکاری کرده است. رابسون در پرونده ای علیه مایکل جکسون در سال ۲۰۰۵ به نفع سلطان پاپ شهادت داد و گفت بیش از بیست شب را در خانه جکسون، معروف به «نورلند»، گذرانده و در تخت جکسون خوابیده بود اما جکسون هرگز از او سوء استفاده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در سال ۲۰۱۳، چهار سال بعد از مرگ مایکل جکسون، رابسون از سازمان اداره امور مایکل جکسون شکایت کرد و ادعا کرد که جکسون به مدت ۷ سال از او سوء استفاده جنسی کرده بود.

 

در حالی ادعای او حالا رد شده که وکیل رابسون نسبت به تصمیم قاضی ابراز مخالفت شدید می کند و گفته است درخواست تجدیدنظر خواهد کرد.

 

مایکل جکسون سال ۱۳۸۸ ناگهان درگذشت.

 

 

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.    سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.   فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.   وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رَجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.   فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • وعده صادق پاسخ به گستاخی و تجاوز رژیم صهیونیستی
  • اردن: اولین گام برای کاهش تنش، توقف تجاوز به غزه است
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا
  • درگیری نیکولاس جکسون و مادوئکه با کول پالمر بر سر زدن ضربه پنالتی مقابل اورتون (چلسی - اورتون)
  • گل نیکولاس جکسون به اورتون (چلسی 4-0 اورتون)