Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سید راضی نوری در گفت‌وگویی در خصوص رسانه‌ها بیان کرد: اگر افراد گوش شنوا داشته باشند نصایح بزرگان و تحلیل‌ها و نظرات کارشناسان باید در تصمیم گیری‌ها تاثیرگذار باشد. برخی افراد مسائل و مشکلاتی را از دید کارشناسی می‌بینند که من مسئول ممکن است فرصت پردازش این مشکلات را نداشته باشم. اگر این نظرات کارشناسی از سوی رسانه‌ها مطرح شود، می‌تواند در روند اجرای امور تاثیرات مثبتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: اگر افراد به این نظرات که از سوی رسانه‌ها منعکس می‌شود، گوش دهند تاثیرات مثبتی خواهد داشت. اما اگر به آنها گوش ندهند در واقع از یک نظر کارشناسی محروم شده‌اند. این غفلت ممکن است در بعضی از مسائل اثرات بدی را به دنبال داشته باشد که جبران آن دشوار باشد. مجموعه‌های متخصصی که زمان می‌گذارند و یک مسئله را تحلیل و بررسی می‌کنند از نظریات اساتید دانشگاه‌ها و با تجربه و همچنین متخصصین استفاده می‌کنند. این مجموعه‌ها وقت و زمان زیادی را برای تهیه یک نظر کارشناسی صرف می‌کنند که اگر نادیده گرفته شود ظلم بزرگی در حق افرادی است که در این خصوص زحمت کشیده‌اند. اگر نسبت به این نظرات بی‌تفاوت باشیم در آینده اثرات منفی آن نمود پیدا خواهد کرد؛ لذا باید نظرات کارشناسی و مفیدی را که از سوی رسانه‌ها منعکس می‌شوند را گوش داد و در عمل نیز آن‌ها را اجرایی کرد.

نماینده شوش بیان کرد: نقدها و نظرات کارشناسی که درباره تصمیمات مسئولان کشور از سوی رسانه‌ها منعکس می‌شود؛ چه پیش از نهایی شدن تصمیم و چه پس از آن، تاثیرگذار خواهد بود اما اثرش قبل از تصمیم‌گیری نهایی بیشتر است. امروز عالم ارتباطات و اطلاعات است. شما در هر کجا که باشید با توجه به وجود اینترنت و فضای مجازی و ماهواره‌ها، اطلاعات در دسترس شما هست. امروز اگر کسی خودش را از مجموعه‌ها و تفاسیر حقی که از سوی آن‌ها مطرح می‌شود، محروم کند ضرر خواهد دید. افراد باید ببیند که چه رسانه‌هایی واقعا مفید هستند. بعضی از رسانه‌ها افراد مغرضی هستند. این رسانه‌ها باعث می‌شوند که بسیاری از مسائل و مشکلات پیچیده‌تر شوند. در نتیجه ما اول باید ببینیم حرف و نظرات از دهان چه افرادی مطرح می‌شود. حرف‌ها و نظراتی که از سوی رسانه‌ها دلسوز مطرح می‌شود را باید شنید و از رسانه‌هایی که مغرض هستند و کارشان فقط شایعه پراکنی است باید دوری کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم

آفتاب‌‌نیوز :

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: از باشگاه سپاهان بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین و هماهنگی برای نشست خبری قبل از دیدار تشکر می‌کنم؛ فردا یکی از بازی های‌حساس لیگ برای تیم ما است، با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیار سختی است. 

وی افزود: همیشه در بازی‌های بزرگ سربلند بودیم، امیدوارم فردا با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم. 

پورموسوی تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌های داور این بازی در سال‌های گذشته معترض بود، به نظر من چیدمان باید به شکلی باشد که شبهه به وجود نیاید و وقتی ذهنیت منفی وجود دارد، بهترین کار این است که چنین داوری انتخاب نشود. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من در سال‌های گذشته که مشکل وجود داشته است، در تیم نبودم، این داور‌شمالی است، هفته بعد هم با نساجی بازی داریم و شاید کمی شبهه برانگیز باشد. 

وی در خصوص اظهارات ویسی که منجر به محرومیت او شد گفت: ما هم اعتقاد داریم باید نظارت‌ها بیشتر شود، وقتی الزاماتی در نظر گرفته می‌شود باید برای همه بخش‌ها باشد، برای فردا محروم و مصدوم نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم