Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی‌اکبر مختاری با اشاره به ابلاغیه‌ای در مورد عدم افزایش نرخ شرکت‌های لبنی در اوایل سال جاری، اظهار داشت:  افزایش قیمت محصولات لبنی در استان البرز در همان زمان در واحدهای تولیدی لبنیات مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود:  بعد از بررسی در مورد افزایش قیمت محصولات لبنی مشخص شد که  فقط یک مورد در این زمینه تخلف انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه این شرکت که باید مبلغ را به قبل برمی‌گرداند، مدتی این کار را انجام نداد، ادامه داد: ارزش تخلف ریالی این شرکت 700 میلیون تومان بوده است البته در حال حاضر این شرکت قیمت‌ها را به قبل بازگردانده است.

وی با اشاره به پرونده قاچاق دارو  و  تخلف 5 میلیاردی در استان البرز توسط یک شرکت، بیان کرد: شرکت‌‌های پخش دارو موظف به پخش دارو به داروخانه‌ها هستند و به همین سبب این پرونده 2 متهم شرکت پخش و خریدار دارو که اقلام دارویی را از شبکه توزیع خارج کرده است دارد.

مختاری با بیان اینکه این فرد به عنوان سرمایه‌گذار داروخانه بوده اما داروها را از شبکه خارج می‌کرده است، اضافه کرد: متهم خریدار دارو با قرار وثیقه 5 میلیارد تومانی در زندان بود و  اسناد مالکیتی که برای آزادی وی ارائه شده بوده تقلبی و جعلی از آب درآمد.

وی با اشاره به اینکه پرونده دیگر دارویی نزدیک به 10 الی 15 میلیارد تومان تخلف دارد، گفت: این پرونده مانند پرونده قبلی دارای همان شیوه بوده و در حال حاضر در  رسیدگی است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک