Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر پیشکسوت گفت: این روزها پیشنهاد بازی به من داده نمی شود.تنها یک پیشنهاد داشتم که قرار بود در شهر چابهار ساخته شود که به دلیل ترس از هواپیما در آن حضور پیدا نکردم.

خبرگزاری میزان: بازیگر پیشکسوت گفت: این روزها پیشنهاد بازی به من داده نمی شود.تنها یک پیشنهاد داشتم که قرار بود در شهر چابهار ساخته شود که به دلیل ترس از هواپیما در آن حضور پیدا نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت آرمیده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود گفت: این روزها پیشنهاد بازی به من داده نمی شود.تنها یک پیشنهاد داشتم که قرار بود در شهر چابهار ساخته شود که به دلیل ترس از هواپیما در آن حضور پیدا نکردم.

وی در همین راستا افزود: سلیقه تهیه کنندگان و کارگردانان به سمتی رفته است که تنها به دنبال جوانان برای بازی در نقش ها می روند. در کنار این مسئله واقعیت این است که در یک فیلم با 20 بازیگر، 10 زن و 10 مرد جوان تنها یک مرد هم سن و سال من حضور دارد.

این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت تولید آثار نمایشی اظهار کرد: در گذشته آثار زیادی ساخته می شد و ما بازی می کردیم اما در حال حاضر سینما به چند گروه اختصاص دارد که در همه فیلم ها حضور پیدا می کنند یعنی آرتیست های یک فیلم با فیلم دیگر یکی است که چنین وضعیتی به رابطه در دریافت نقش ها بر می گردد و به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست.

آرمیده در ادامه تاکید کرد: در سینما سال گذشته نقش کوتاهی به من داده شد و پس از آن تا کنون پیشنهاد بازی به من نشده است. من در سن و سالی نیستم که در محافل حضور پیدا کنم تا دیده شوم و دور از شان من است که برای دریافت نقش ها وارد چرخه روابط شوم. من کنار هستم، اگر برای بازی من را بخواهند و زنگ بزنند می روم و اگر نخواهند نمی روم.

وی با اشاره به ضعف و نبود خانواده در آثار توضیح داد: ضعف در فیلمنامه و نداشتن محتوا باعث شده است در فیلم ها خانواده نداشته باشیم. فیلمنامه نویسان باید متن خوب بنویسند. اکثریت آثار که می بینید ناگهان تمام می شوند یعنی اثری که همه چیز آن خوب و قشنگ جلو می رود پایان خوبی ندارد.

بازیگر "سریال زمانه" با کنایه از تجربه شخصی خود در بازیگری خاطرنشان کرد: در اثری من به همراه 3 بازیگر دیگر نامزد دریافت یک نقش بودیم که بالاخره سه نفر کنار گذاشته شدند و من را انتخاب کردند اما نمی دانم این انتخاب براساس ارزان قیمت تر بودنم و یا بازی بهتر نسبت به سایرین بود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • سیل مانع حضور داوطلبان کنکور در جلسه امتحان شد
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!