Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صیادی، مدیر موسسه قرآن و عترت خادم‌الرضا(ع) کوثر زابل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تفسیر جدید به صورت موضوعی ویژه بانوان و آقایان بزرگسال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به بازه زمان ثبت نام در این دوره، بیان کرد: علاقه‌مندان تا پایان دی‌ماه فرصت دارند در صورت دارا بودن شرایطی چون حداقل 18 سال و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم در این دوره حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صیادی اضافه کرد: این دوره با تدریس حجت‌الاسلام راشکی، استاد اعزامی از استان قم همراه است که زمان دقیق برپایی آن متعاقباً اعلام می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان زابلی برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 32223044-054 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به مؤسسه واقع در خیابان فردوسی، بین فردوسی 25 و 27 مراجعه کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.
آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 847625 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي کشاورزی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان