Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@02:43:39 GMT

◄ زمان تعیین‌تکلیف مترو دانشگاه خوارزمی کرج

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۹۶۷۳

◄ زمان تعیین‌تکلیف مترو دانشگاه خوارزمی کرج

تین‌نیوز | 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در خصوص مسائل مربوط به ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی، گفت: هر تصمیمی که برای این موضوع از طرف وزارت راه و شهرسازی اتخاذ شود توسط شورای ترافیک استان تصویب خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، خسرو ارتقایی در خصوص آخرین وضعیت ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی گفت: آخرین پیگیری‌ها در این خصوص را اداره کل راه و شهرسازی استان انجام داده و قرار بود ظرفیت و مکان ایستگاه با یک کار تخصصی توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتقایی به ایسنا اعلام کرد: برای این موضوع در اولین جلسه شورای ترافیک که هفته آینده برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری خواهد شد.

 و همچنین محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج در ارتباط با خط 5 متروی کرج گفت: ایستگاه مترو دانشگاه خوارزمی در کرج تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.

پیش‌ازاین مرتضی تهامی معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج درباره تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه خوارزمی خواستار ایجاد ایستگاه مترو در دانشگاه هستند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

تین نیوز

در ادامه اقدامات مربوط به رفع نواقص خط ۳ مترو تهران، امسال نیز بخش دیگری از تاسیسات، دسترسی ها و ورودی های جدید این خط تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا کیفیت ارائه خدمات در ایستگاههای خط ۳ ارتقاء یابد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، آزاد اکبری  مجری خط ۳ مترو تهران در خصوص برنامه های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط مذکور گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تامین شود، اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی مانده این خط تامین شود، می توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان : لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید، همین «طرح نور» کافی است / نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تعیین تکلیف حسین شریعتمداری برای شورای نگهبان /لایحه عفاف و حجاب را کنار بگذارید،همین «طرح نور» کافی است /نگرانم این لایحه مثل برجام شود
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟