Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@17:36:47 GMT

برخورد مینی بوس و کامیون در ساوه/ ۸مصدوم برجای ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۹۹۷۵

برخورد مینی بوس و کامیون در ساوه/ ۸مصدوم برجای ماند

ساوه- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس و یک کامیون در ساوه، هشت مصدوم برجای ماند.

نعمت الله عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اوایل صبح روز جاری(سه شنبه) خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه مینی بوس و یک کامیون تریلر در بلوار آزادی ساوه به اورژانس اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه افزود: بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس شهرصنعتی کاوه و اورژانس شهری ساوه برای کمک رسانی به مصدومان حادثه، به محل اعزام شدند.

عزیزی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه این سانحه تصادف، تلفاتی به دنبال نداشت اما هشت مجروح برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی، توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان مدرس ساوه منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه تصریح کرد: حال عمومی مصدومین این حادثه رضایت بخش گزارش شده و خوشبختانه آسیب جدی ندیده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پایگاه فوریت‌های پزشکی بکتاش
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر