Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال کره برای صعود به مرحله دوم جام جهانی روسیه حمایت همه‌جانبه ای را در این کشور جلب کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی از حمایت این فدراسیون از تیم ملی برای صعود به مرحله دوم جام جهانی 2018 روسیه خبر داد. چانگ مونگ کیو رئیس فدراسیون کره جنوبی اعلام کرد این کشور تمام حمایت خود را از تیم ملی مردان این کشور خواهد داشت تا کره‌ای به مرحله دوم صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی در پیام سال نو این صحبت‌ها را مطرح کرده است و از اردوهای متعدد این کشور برای آمادگی حداکثری در جام جهانی گفته است. این درحالی است که کارلوس کی روش همچنان از امکانات و تدارکات اندک تیم ملی گله دارد و در پی جلب حمایت های ملی و دولتی برای ثبت نتایج تاریخی در روسیه است.

وی اظهار داشت: سال قبل فدراسیون فوتبال کره جنوبی انتقادات زیادی را دریافت کرد و ما متوجه تقاضای مردم و قضاوت‌ها هستیم. همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا تیم ملی کره جنوبی بتواند به مرحله دوم راه پیدا کند. تیم فوتبال کره جنوبی در جام جهانی 2018 با تیم‌های آلمان، مکزیک و سوئد در گروه F قرار دارد. فدراسیون فوتبال کره جنوبی برنامه جدیدی نیز برای تیم جوانان دارد. پارک جی‌سوئنگ بازیکن سابق منچستریونایتد به عنوان مدیر برنامه‌های تیم جوانان با این فدراسیون همکاری می‌کند. رئیس فدراسیون فوتبال کره در این باره گفت: برنامه جوانان و استعدادیابی ما امسال شروع می‌شود. ما آماده‌ایم تا مسابقات مدارس را نیز در سال 2019 برگزار کنیم.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال