Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا فرهادی مدیر دارالقرآن تبلیغات اسلامی همدان مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" با هدف معرفی صحیفه سجادیه یادگار ارزشمند امام زین‌العابدین (ع) به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" در ادامه دو طرح بزرگ "از غدیر تا غدیر" و "اخ القرآن" به ابداع استان همدان  طراحی شده و  با معرفی این طرح در سطح کشوری مورد استقبال استان اصفهان نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دارالقرآن  تبلیغات اسلامی همدان ادامه کرد: مسابقه بزرگ "قرآن صاعد" با محوریت دعای اول تا 11 صحیفه سجادیه و با ترجمه شیخ حسین انصاریان 13 بهمن ماه امسال ساعت 10 در حوزه‌های معرفی شده برای آزمون برگزار می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه بزرگ می‌توانند  تا پایان دی ماه امسال با مراجعه به کانون‌های قرآنی موجود در سطح استان اقدام به ثبت نام کرده  و از جوایز نفیس این مسابقات بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد:با اشاره به استقبال گسترده اقشار مختلف مردم از مسابقه بزرگ "قرآن صاعد" عنوان کرد:  مرحله دوم این مسابقه که به صورت چهار گزینه‌ای طراحی شده است سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

مسابقه بزرگ" قرآن صاعد" در همدان برپا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران