Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی جهانی کشتی بانوان اتحادیه جهانی کشتی روزهای 26 تا 29 آبان ماه با حضور فدراسیون های کلیه قاره ها در شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک برگزار شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این گردهمایی که با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار شد، فرناز پناهی زاده به عنوان نماینده ایران و عضو کمیسیون ورزش زنان اتحادیه جهانی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گردهمایی مواردی همچون آشنایی با مربیگری کشتی، معرفی داوری کشتی و قوانین ضد دوپینگ وادا و دستورالعمل ها و پروتکل ها مطرح شد و نماینده فدراسیون کشتی ایران به خوبی فعالیت کشتی در کشورمان را معرفی کرد.

ناتلی یاریگین نایب رئیس اتحادیه جهانی کشتی ضمن تمجید از حضور نماینده کشورمان در این گردهمایی، اطلاعات ارائه شده و توضیحات فرناز پناهی زاده در مورد کشتی ایران را مفید ارزیابی کرد.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد که مشتاق است همکاری هایی برای رشد و توسعه کشتی با حضور کمیته ملی المپیک، فدراسیون کشتی و نماینده ایران در کمیسیون زنان اتحادیه جهانی داشته باشد.

     

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟