Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از این نیز فرماندار ایذه تاکید کرد: در برخی از شبکه‌ها و کانال‌های تلگرامی اعلام شد که ایذه سقوط کرده در حالیکه اصلا چنین خبری واقعیت نداشته و ندارد. آفتاب‌‌نیوز : مدیر آموزش و پرورش ایذه از تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس این شهر خبر داد.
به گزارش آفتاب‌نیوز، فرهنگ محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تصمیم شورای تامین و برای امنیت دانش‌آموزان، مدارس این شهر در کلیه مقاطع در بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت مدارس در روستاهای ایذه، برقرار است.
مدیر آموزش و پرورش ایذه همچنین از برگزاری راهپیمایی مدارس متوسطه اول و دوم پسران ایذه در محکومیت اتفاقات اخیر خبر داد و گفت: این راهپیمایی ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه) از مصلی تا میدان امام علی‌(ع) این شهر برگزار خواهد شد.
خبر سقوط «ایذه» تکذیب شد
پیش از این نیز فرماندار ایذه تاکید کرد: در برخی از شبکه‌ها و کانال‌های تلگرامی اعلام شد که ایذه سقوط کرده در حالیکه اصلا چنین خبری واقعیت نداشته و ندارد.
به گزارش ایلنا، مصطفی سمالی‌زاده فرماندار ایذه با اشاره به تجمعات اخیر در این شهر اعلام کرد: در روزهای گذشته از حدود ساعت ۱۶ بعد از ظهر تعدادی از جوانان ایذه‌ای با تجمع در میدان مرکزی شهر اعتراض‌هایی داشتند و شعارهایی سر دادند. وی افزود: با دخالت نیروی انتظامی این تجمعات مدیریت شد و بدون درگیری به پایان رسید در حال حاضر هم در شهر ایذه همه مشغول کار و زندگی هستند و مشکلی وجود ندارد.
گفته شده است که در جریان ناآرامی‌های این شهر در روزهای اخیر چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

پلمب بیمارستان "محب مهر" به دلیل کشف حجاب تکذیب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلم  پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای 110  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد درب مشترک  دو بیمارستان "محب مهر" و "هاشمی نژاد"  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است.

گفتنی است که  هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳