Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با حجت‌الاسلام پژمان فر، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام آزادی خواه، سخنگوی فراکسیون قرآن و عترت و کمیسیون فرهنگی مجلس با محوریت ترویج فرهنگ قرآنی و به افزایش حضور کودکان و نوجوانان در پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) چهارشنبه، 6 دی ماه در محل این کمیسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) استان مرکزی، در این باره گفت: نشست مجمع نمایندگان استان با رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس و سخنگوی این فراکسیون و با حضور حجت‌الاسلام قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، قنبری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به منظور ارائه گزارش عملکرد این جشنواره قرآنی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست گزارش روند فعالیت‌های قرآنی در بخش‌های مختلف استان توسط مدیرکل تبلیغات ارائه شد، مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات استان نیز از عملکرد موفق چهار دوره قبل جشنواره گزارش مبسوطی اعلام کرد. مجمع نمایندگان نیز هر کدام در رابطه با ایجاد فضای مناسب قرآنی در شهرستان، اثرات مثبت جشنواره در فضای شهری و حضور کودکان و نوجوانان در این جشنواره گزارشی ارائه دادند.
حجت‌الاسلام شفیعی اظهار کرد: رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس پس از شنیدن گزارش 4دوره جشنواره قرآن گل‌های محمدی استان با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن جامعه هدف کودک و نوجوان که حساس‌ترین رده سنی محسوب می‌شوند، برگزاری سبک زندگی قرآنی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در کنار جشنواره، عمل به منویات رهبری، شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی، اتحاد و همدلی بین مسئولان در برگزاری جشنواره، کشف استعدادها، هم افزایی دستگاه‌های دولتی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از ویژگی‌های برجسته این جشنواره و عامل موفقیت آن عنوان کرد.
وی ادامه داد: در این نشست رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس پیشنهاد داد پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) با موافقت استان‌های همدان، لرستان، قم، کرمانشاه و مرکزی به صورت منطقه‌ای برگزار شود. که نتیجه این پیشنهاد و مصوبات آن برای سال آینده به زودی اعلام می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد