Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تمهیدات ترافیکی ویژه در روز چهارشنبه مورخه ۱۳ دی ماه ۹۶ در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن ناصری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اجتماع عظیم مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار استان ایلام درحمایت از ولایت و رهبری و به منظور بیزاری جستن از آشوب گران و درمحکومیت فتنه گران، فردا چهارشنبه ۱۳ دی ماه در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار می شود، از ساعت ۸ صبح تا خاتمه مراسم محدودیت های ترافیکی در مسیرهای ذیل اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر۱-میدان حضرت امام تا میدان ۲۲ بهمن

مسیر۲-تقاطع سیدالشهدا تا میدان ۲۲ بهمن

مسیر۳-خیابان فردوسی از تقاطع طالقانی تا میدان ۲۲ بهمن

مسیر۴-خیابان آیت اله حیدری از میدان ۲۲ بهمن تا تقاطع نهضت

مسیر۵- آیت اله حیدری از تقاطع نهضت تا تقاطع رسالت حیدری

مسیرهای جایگزین:

۱-خیابان ۲۴ متری- تقاطع مقاومت-بلوار مهران

۲-خیابان تختی-سعدی شمالی – بلوارآیت اله مدرس

۳-میدان فاتحان میمک ،بلوارجمهوری ،خیابان عدالت وخیابان شهدا

 رئیس پلیس راهور استان در پایان گفت : از کلیه رانندگان خواست ازمسدودکردن سایرخیابان ها و پارک خودرو در مسیرهای اعلامی اکیدا خودداری و با پلیس که جهت روانسازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه تر شدن مراسم مستقر هستند کمافی سابق همکاری کنند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • میز تحریریه| توضیحات معاون شهرداری قم درباره ترافیک تقاطع میدان سپاه
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت با سرعت در حال اجرا است
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز