Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:32:29 GMT

سیو های برتر دوناروما در سال 2017

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۱۱۸۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

۱۰ سو برتر و تماشایی از دوناروما دروازه بان جوان تیم فوتبال آث میلان ایتالیا در سال ۲۰۱۷ میلادی را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما ۱۰ سو برتر و تماشایی از دوناروما دروازه بان جوان تیم فوتبال آث میلان ایتالیا در سال ۲۰۱۷ میلادی را آماده کرده ایم که می توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وناروما در آکادمی محلی کلاب ناپولی در کاستلاماره دی استابیا رشد کرد. در سال ۲۰۱۳ زمانی که جانلوئیجی ۱۴ سال داشت با مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به میلان تیمی که پیشتر برادر بزرگترش انتونیو در آن بازی می‌کرد پیوست. او بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ عضو آکادمی باشگاه میلان بود. در فصل ۱۵–۲۰۱۴ در حالی که تنها ۳ روز به تولد سالگی‌اش مانده بود، توسط فیلیپو اینزاگی به تیم اصلی انتقال یافت و در بازی لیگ برابر چزنا به روی نیمکت نشست، حضور او بر روی نیمکت ذخیره‌ها با وجود سن کم مورد تقدیر قرار گرفت.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم

در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه خانگی اش آنفلید از ساعت ۱۹ به وقت تهران میزبان تاتنهام است. ۲ تیم شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند و لیورپولی‌ها رتبه سوم شان نیز قطعی شده است، اما تاتنهام شانس محدودی دارد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را کسب کند و به همین دلیل آنها امیدوارند امروز با پیروزی مقابل شاگردان یورگن کلوپ این شانس را بیشتر نیز کنند.

دیدار‌های ۲ تیم در سال‌های اخیر بسیار پرهیجان و دیدنی بوده است و گل‌های دیدنی نیز وارد دروازه‌های ۲ تیم شده است.

برترین گل‌های دیدار‌های لیورپول - تاتنهام را می‌توانید تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • لیگ برتر فوتبال- استقلال و ذوب آهن
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • 50 گل برتر دنیای فوتبال در ماه آپریل 2024 / فیلم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم