Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفورا حسین‌زاده، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان درباره برنامه‌های قرآنی این مدرسه برای طلاب گفت: در نیمسال تحصیلی اول برنامه ارزیابی قرائت بانوان طلبه پایه‌های 1 تا 5 انجام شد. هدف از اجرای این برنامه تعیین سطح آشنایی طلاب با قواعد تجوید قرآن کریم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در مرحله دوم، طلاب در سطوح روخوانی، روانخوانی، تجوید عمومی و تجوید تخصصی نیازسنجی شدند و بر اساس ارزیابی که انجام شد، اکثر طلاب به قواعد روخوانی و روانخوانی آشنایی داشته و نیازمند فراگیری تجوید عمومی قرآن کریم بودند.

حسین‌زاده افزود: در همین راستا دوره آموزش تجوید عمومی از برنامه‌های این مدرسه در نیمسال تحصیلی آینده است که طی 25 جلسه با همکاری مؤسسه قؤآن و عترت تبیان برگزار خواهد شد. 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز همچنین از اجرای طرح زمزمه قرآن در این مدرسه خبر داد و گفت: این طرح از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بانوان استان و ویژه طلاب پایه دوم با هدف ارزیابی قرائت و نماز آنها اجرا می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان

(تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان

دیگر خبرها

  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی