Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:32:52 GMT

تصویب اصلاح قانون «قدس یکپارچه»

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۱۲۷۵

تصویب اصلاح قانون «قدس یکپارچه»

خبرگزاری شبستان: کنست رژیم صهیونیستی امروز اصلاح قانون«قدس یکپارچه » را تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اسکای نیوز، کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه 12 دی) اصلاح قانون «قدس یکپارچه» را که از هرگونه تغییر در مرز قدس مگر با موافقیت 80 عضو از 120 عضو کنست امکان پذیر می کند، تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این قانون، موافقت یک سوم از اعضای کنست رژیم صهیونیستی برای انتقال هر بخشی از قدس به فلسطینی ها در هرگونه حل و فصل آتی الزامی بوده است، این مسئله برخلاف قوانین دیگر است که تنها با رای 61 عضو تصویب می شود.

این قانون رژیم صهیونیستی را ملزم می کند که نباید این رژیم در هیچ شرایطی خواه در آینده و در چارچوب حل و فصل جریان مذاکرات سازش از قدس اشغالی عقب نشینی کند.

قانون قدس یکپارچه همچنین صهیونیستها را ملزم می کند که حتی در آینده و در چارچوب هیچ راه حلی در جریان مذاکرات سازش، از قدس اشغالی عقب نشینی نکنند.

اعضای کنست در جلسه ای که بیش از سه ساعت به طول کشید، اصلاح جدید قانون را با موافقت 61 عضو و مخالفت 51 عضو و رای ممتنع یک عضو تصویب کردند.

تصویب اصلاح قانون «قدس یکپارچه» پس از حذف یک بند مرتبط به جداسازی مناطق مسکونی فلسطینی نشین انجام شد.

این مناطق شامل اردوگاه شعفاط، کفر عقب است که خارج از دیوار حایل اسرائیلی قرار دارند، زیرا این د منطقه در مرز شهرداری قدس قرار دارند و پیشنهاد اصلی برای این قانون بود که این دو منطقه به تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل داده شود.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، شش سال قبل، چند تجمع در دانشگاه‌های مختلف تگزاس با سرکوب پلیس همراه شد پس از این اتفاقات، چهار سال قبل گَرِگ اَبِت فرماندار ایالت تگزاس یک قانون جدید را در این ایالت تصویب کرد.

قانونی که شش ماه قبل هم در جشن هفته آزادی بیان مورد حمایت جامعه دانشگاهی قرار گرفت.

اما اَبِت از هفته گذشته دپارتمان ایمنی عمومی را برای کمک به سرکوب اعتراضات در دانشگاه تگزاس در آستن مستقر کرد.

دانشجویان در دانشگاه‌های ایالتی که فرماندارش قانون آزادی بیان را تصویب کرده حالا با اسپری فلفل و ضرب و شتم از سوی پلیس مواجه‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست مقام سابق امنیتی اسرائیل برای انحلال کنست
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب
  • توسعه تعریف «یهودستیزی» در آمریکا چه خطراتی دارد؟
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهر را عملیاتی کند
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی