Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- پرونده جنجالی پزشک تبریزی که به اتهام قتل همسر و مادربزرگش دستگیر شده و در آستانه محاکمه قراردارد، با اظهارات پدر همسر وی وارد مرحله تازه‌ای شد و بر اساس ادعای پدر همسر مقتول دکتر صلحی، وجود یک زن انگیزه این قتل غم انگیز بوده است .

 پرونده پزشک تبریزی در حالی با کیفرخواست قتل عمد به دادگاه فرستاده شده که هنوز انگیزه او از این اقدام سؤالی بزرگ در ذهن همگان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر المیرا، همسر پزشک ‌تبریزی در این باره به همشهری گفت: آشنایی المیرا و علیرضا (متهم به قتل) خیلی اتفاقی بود. علیرضا دوست صمیمی شوهر هم‌دانشگاهی المیرا بود و یک روز که آنها به پارک ائل‌گلی تبریز رفته بودند با هم آشنا شدند. مدتی بعد از این آشنایی علیرضا به خواستگاری دخترم آمد و با موافقت ما جشن کوچکی گرفتیم و آنها به عقد هم درآمدند.

قرار شد وقتی درس دامادم تمام شد و خواستند زیر یک سقف بروند، جشن عروسی بگیرند که این اتفاق هرگز رخ نداد و حدود ۴.۵سال بعد از عقدشان، دخترم به قتل رسید.

 پدر المیرا ادامه می‌دهد: از مدتی قبل از این حادثه، متوجه رفتار مشکوک علیرضا شده بودم. او زیاد به خانه ما می‌آمد و مدام با تلفن همراهش حرف می‌زد. حتی یک‌بار از دخترم ماجرا را پرسیدم و خواستم اگر مشکلی دارند به من بگویند اما او با توجه به اخلاقش که خیلی تودار بود، چیزی نگفت. تا اینکه آن اتفاق تلخ رخ داد ولی با این حال هرگز به دامادم مشکوک نشدم.

بعد از آن بود که پلیس او را دستگیر کرد و معلوم شد که وی غذای مسموم را به دخترم و خانواده‌اش داده است. علیرضا مدعی بود که بی‌گناه است اما در تحقیقات پلیس مشخص شد که علیرضا با همان دختری که دوست و هم‌دانشگاهی المیرا بوده، رابطه پنهانی داشته است.

وی افزود:حتی زمانی که آن زن در آنکارا بود، علیرضا هم به بهانه اینکه می‌خواهد در امتحان شرکت کند، به آنجا رفت و آنها با هم بودند و همه این شواهد و مدارک در پرونده ثبت شده است. ظاهرا دخترم متوجه این ماجرا شده بود و شوهرش برای اینکه رازش فاش نشود و بتواند به آن زن برسد نقشه این جنایت را کشیده است.

پلیس درباره این ماجرا به‌طور کامل تحقیق کرده و پرونده قطوری تشکیل داده و ما تنها خواسته‌مان از دادگاه این است که قاتل دخترم قصاص شود.

پدر میانسال المیرا گفت: من  دودختر داشتم که علیرضا یکی از آنها را از من گرفت. بعد از این حادثه، زندگی ما ویران شد. همسرم دچار افسردگی شده و ما هرگز نمی‌توانیم این داغ را فراموش کنیم. مدتی قبل علیرضا که شواهد را علیه خودش می‌دید ادعای تازه‌ای را مطرح کرد و به دروغ گفت که المیرا و خانواده‌اش به‌دلیل خوردن قرص لاغری مسموم شده‌اند اما همه ادعاهای او رد شده و منتظریم تا دادگاه تکلیف این پرونده را مشخص کند . 

یادآور می شود ۱۷ مهر ماه سال ۹۵ دکتر صلحی، پزشکی که پیش از این به خاطر خط خوشش معروف شده بود، ادعا کرد فردی به درمانگاه دکتر صلحی در کوی فیروز تبریز مراجعه کرده و پس از پرسیدن تعداد اعضای خانواده دکتر برای ایشان غذای نذری برده و پس از خوردن آن اعضای خانواده وی مسموم شدند.

در این حادثه مادربزرگ و همسر دکتر صلحی ، المیرا خانلو که مهندس کامپیوتر بود،  فوت کرده و پدر و مادر ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شدند و پس از تحقیقات کاراگاهان، پزشک تبریزی اعتراف کرد خودش با تهیه غذای مسموم موجب مرگ خانواده اش شده است. این پرونده از مهر ماه ۹۵ در جریان رسیدگی است.

سلامت آنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • ردپای سریال جنجالی «حشاشین» در تهران
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • برنامه سلامت خانواده در ۵ شهر استان اجرا می‌شود.
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت