Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنگرز 34 ساله از سال 2014 در لیورپول حضور داشت.

طرفداری- پپن لنگرز، دستیار یورگن کلوپ در کادر فنی لیورپول از این باشگاه جدا شد.

به نقل از سایت رسمی لیورپول، لنگرز 34 ساله در سال 2014 به لیورپول پیوست و هدایت تیم زیر 16 ساله ها را بر عهده داشت و تا به امروز یکی از دستیاران کلوپ در کادر فنی قرمزها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعلام شده که دلیل جدایی وی پیوستن او به باشگاه نایمخن هلند برای سرمربیگری این تیم خواهد بود.

او در خصوص این مسئله بیان کرد:

می توانم ساعت ها در خصوص افرادی که در لیورپول به من کمک کرده اند تا به اینجا برسم، برایتان بنویسم. تصمیم به جدایی اصلا برایم آسان نبود. به طور کلی می خواهم از تمام بازیکنان و افراد حاضر در باشگاه تشکر کنم. همچنین باید در خصوص آنفیلد، این مکان ویژه با افراد خاص بگویم که هیچ گاه تصور نمی کردم کارم به گونه ای باشد که مرتبا در آنجا، یکی از بهترین و بزرگترین استادیوم های دنیا حضور یابم.

وی ادامه داد:

لیورپول خوش شانس است که مردی مانند کلوپ هدایت باشگاه را بر عهده گرفته است. او واقعا یک مربی کلاس بالای جهانی بوده و امیدوارم از دانشی که به من آموخته، همیشه استفاده کنم. همچنین از زحمات بقیه دستیاران کلوپ در کادر فنی نیز تشکر می کنم. حضور در کنار تیم اصلی واقعا برایم خاص بود. من با باشگاه لیورپول خداحافظی نمی کنم زیرا این شور و اشتیاقی که در باشگاه بود را با خودم همیشه حمل خواهم کرد. احساس غرور می کردم که نماینده باشگاه در کادر فنی بودم. برای شغل آینده ام همه تلاشم را می کنم تا در لیورپول نیز به من افتخار کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم