Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:58:06 GMT

زلاتان: رسانه‌‌های سوئدی چشم دیدن مرا ندارند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۱۵۹۱

زلاتان: رسانه‌‌های سوئدی چشم دیدن مرا ندارند

ستاره سوئدی خط حمله تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است که رسانه‌های کشورش آنطور که باید و شاید از او به عنوان بهترین بازیکن فوتبال کشورشان تمجید نمی‌کنند. ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ از رسانه‌های کشورش انتقاد کرد و گفت که آنها او را به آنقدر که لیاقتش را دارد مورد احترام و تجلیل قرار نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو پیش از بازی شب گذشته (دوشنبه) تیمش برابر اورتون اعلام کرد که ابراهیموویچ برای یک ماه نیمکت نشین خواهد بود اما این موضوع سبب نشده تا سمبل اعتماد به نفس احساس کند چیزی از ارزش‌هایش کم شده است.

ایبرای 36 ساله در گفت و گو با کانال پلاس فرانسه گفت: رسانه‌های سوئدی چه کار می‌کنند؟ از من دفاع می‌کنند یا به من حمله می‌کنند؟ هنوز هم؟ آنها هنوز هم به من حمله می‌کنند چون نمی‌توانند بپذیرند که من ابراهیموویچ هستم. شاید من بهترین بازیکن تاریخ سوئد هستم. کاری که من انجام داده‌ام را هیچ کسی در این کشور انجام نداده است. توپ طلای فوتبال سوئد (جایزه بهترین بازیکن فوتبال سوئد) تا الان حداکثر فقط دو بار به یک بازیکن داده شده است اما من چند بار آن را برده‌ام؟ 11 بار. چنین اتفاقی هرگز نیفتاده است. کاری که من در سوئد انجام داده‌ام، هرگز رخ نداده است.

ابراهیموویچ در پاسخ به این سؤال که آیا موضع‌ رسانه‌های سوئدی در قبال او به خاطر آن است که احساس می‌کنند بیش از اندازه مغرور است، اظهار داشت: مهم نیست. من بهترین بازیکن سوئد هستم. با این وضعیت آیا شما افتخار نمی‌کنید، آیا قدر کارهایی که انجام داده‌اید را می‌دانید یا نه؟

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط زلاتان ابراهیموویچ منچستریونایتد

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام