Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   وی  گفت: حواشی همیشه در فوتبال وجود دارد، اما احساس می کنم در شهر تبریز و در جریان دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر حواشی رخ ندهد. اما باید توجه داشت که اگر لیدرهای هواداران در هر باشگاهی تحت کنترل باشند، قطعا شعارهایی که در ورزشگاه گفته می شود بر اساس تفکرات دلخواه باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورمزیار گفت: وقتی شعارهای هواداران به سمت فحاشی سوق پیدا کند، قطعا چنین حالتی مطلوب هیچ باشگاهی نیست و این اتفاق زمانی رخ می دهد که لیدرها تحت کنترل باشگاه نباشند.
در جریان دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال که هشتم دی ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، فحاشی زیادی از طرف هواداران دو تیم رخ داد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز تیم پرسپولیس را به یک جلسه محرومیت هواداران سرخپوشان و هر دو تیم را به پرداخت 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
مدیر آکادمی باشگاه استقلال درخصوص دیدار پیش روی آبی پوشان مقابل تراکتورسازی گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی به رغم همه مشکلاتی که در نیم فصل لیگ برتر داشت و محرومیتش در نقل و انتقالات، نتایج خوبی گرفت. همچنین پس از پایان محرومیت، چند بازیکن خوب به خدمت گرفت که می تواند در موفقیت تراکتورسازی تاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: البته محرومیت «مهدی کیانی» برای تراکتورسازی در دیدار پیش رو و«روزبه چشمی» و «سرور جپاروف» دو بازیکن استقلال می تواند در روند بازی هر دو تیم تاثیر داشته باشد و کار را برای آنها سخت کند. اما با توجه به روند خوبی که استقلال در پیش گرفته است و شرایط بالایی روحی و فنی این تیم، امیدوارم پیروزی های هفته های گذشته برای استقلال تکرار شود.
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اینکه آیا جریمه باشگاه علیه «یحیی گل محمدی» سرمربی این تیم در نتیجه بازی پیش رو تاثیر خواهد داشت؟ گفت: قطعا حاشیه سازی در تمرکز کادرفنی، بازیکنان و حتی هواداران هر تیمی تاثیر گذار است وهر چقدر تیم های فوتبال از این تنش ها دوری کنند، موفقیت را برای خود رقم خواهند زد.
مدیر آکادمی باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت خوب آکادمی این باشگاه نسبت به 20 سال گذشته اظهار داشت: خوشبختانه تمام رده های سنی تیم های پایه آکادمی در لیگ های خود جایگاه های بالای جدول رده بندی را در اختیار دارند که این روند نسبت به سال های گذشته پیشرفت خوبی است.
وی گفت: این در حالی است که بازیکنان ملی پوش رده های پایه مایل به حضور در تیم های بالای جدول رده های سنی هستند و از آنجا که سال های گذشته تیم های رده سنی استقلال از جایگاه مطلوبی برخودار نبودند، ملی پوشان نیز علاقمند برای پیوستن به تیم های پایه استقلال نبودند.
ورمزیار ادامه داد: اما اکنون بازیکن ملی پوش رده های سنی مایل به حضور در جمع بازیکنان امید، جوانان و نوجوانان استقلال هستند و پیشنهادهایی در این خصوص به آکادمی هم شده است.
وی با اشاره به جلساتی که با «وینفرد شفر» سرمربی تیم استقلال در خصوص تیم های پایه داشته است، بیان کرد: استقلال در ابتدای فصل رقابت های لیگ با بحران روبرو شد که پس از حضور آقای شفر به عنوان سرمربی، وضعیت تیم خیلی خوب شد. البته او نظرات خود را هم در باره تیم های پایه در جلساتی که داشتیم بیان کرد که قطعا استفاده خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود.

محمود کلهر در گفت وگو با فارس در موررد نتایج مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  و کنار رفتن تیم هایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن ، اظهار داشت: حساس ترین مسابقه همان دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود. پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک ساده عبور کرد. او به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس دوبار کامبک خورد و فکر می کنم در دقیقه 119 آلومینیوم توانست بازی را به مساوی بکشاند. در ضربات پنالتی هم غیبت نبود بیرانوند تاثیرگذار بودهرچند سرمربی پرسپولیس برخلاف سرمربی آلومینیوم اراک در تصمیم گیری هایش دچار مشکل شده بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط دیگر تیم های صعود کرده گفت: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و چهارشنبه هم باید به مصاف پرسپولیس برود. باخت به آلومینیوم اراک باعث به حاشیه رفتن پرسپولیس خواهد شد و این به سود سپاهان در آستانه این دیدار مهم است.  سپاهان دوباره توانسته کیفیت خوب خودش را در زمین نشان بدهد.

کلهر در مورد حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و اینکه تصور می کند کدام تیم ها به فینال برسند گفت: قطعا این دو تیم سرخابی هواداران بیشماری دارند و حذف آنها از جذابیت مسابقات برای هواداران فوتبال کم می کند اما تیم های حاضر در این رقابت به دنبال قهرمانی خواهند بود و تصور می کنم اگر سپاهان و ملوان تا قبل از فینال با یکدیگر روبه رو نشوند می توانند یک پای فینال باشند. ملوان از جمله تیم های ریشه داری است که در جام حذفی هم همیشه در نقش مدعی حاضر می شود.

 هرچند نمی توان از تیم مدعی تراکتور هم عبور کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس) سرمربی سابق تیم های پایه پرسپولیس: برای بازیکن نباید اوسمار و غیر اوسمار فرقی داشته باشد

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود