Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@09:42:26 GMT

ناراحتی مقامات هندی از شکلک‌های واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۱۸۵۲

ناراحتی مقامات هندی از شکلک‌های واتس‌اپ

ایتنا - هند لیستی از شکلک‌ها با معنی بد را آماده کرد و به شرکت توسعه‌دهنده واتس‌اپ 15 روز وقت داد دسترسی مردم هند را به این شکلک‌ها مسدود کند. یکی از قانونگذاران هندی که در مورد شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی اینترنتی نگرانی‌های فراوان دارد در تازه‌ترین اقدام خود نشان داد که شکلک‌ها یا همان اموجی‌ها در واتس‌اپ به هیچ وجه او را خوشحال نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از پی‌سی‌ورلد، او با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد برخی از این شکلک‌ها برای فحاشی و انتقال پیام‌های منفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این پلتفرم اجتماعی مخصوص ارسال پیام می‌بایست هرچه سریع‌تر آن را حذف کند.

او در این زمینه لیستی از شکلک‌ها با معانی نامناسب را آماده کرد و به شرکت توسعه‌دهنده واتس‌اپ 15 روز وقت داد دسترسی مردم هند را به این شکلک‌ها مسدود کند.

این نخستین باری نیست که واتس‌اپ در کشور هند با انتقادات قانونی مواجه می‌شود.
دولت هند پیش از این اعلام کرده بود در مورد محدودیت‌های مربوط به حذف یا جلوگیری از انتشار محتوای اعتراض‌آمیز روی این پلتفرم ناخرسند است.

در ماه آپریل دادگاه عالی هند علام کرد هر مطلبی که در قالب اخبار جعلی روی گروه‌های واتس‌اپ به اشتراک گذاشته شود می‌تواند پیگرد قانونی داشته باشد و پلیس هند اجازه دارد ناشر این خبر را دستگیر کند.
یک ماه پس از این اتفاق همچنین گفته شد مدیر گروهی که خبر جعلی در آن منتشر شده است به دلیل نشر «محتوای توهین‌آمیز و فریب‌دهنده» به دادگاه فرستاده شود.

«گارمیت سینگ» از قانونگذاران ارشد هند که در دادگاه عالی این کشور هم حضور دارد هم‌اکون اعلام کرد که مرکز قضایی این کشور توجه ویژه به شکلک‌های واتس‌اپ دارد و بهتر است هرچه سریع‌تر این بخش از ابزار پیام‌رسان پاکسازی شود.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!

پادشاه؛ لقبی که فدراسیون جهانی کشتی به حسن یزدانی داده است.

طرفداری | امسال شاهد رقابت حسن یزدانی و دیوید تیلور نیستیم.

چند سالی است که فینال وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد مشخص است و شاهد رقابت حسن یزدانی و دیوید تیلور هستیم. بسیاری تصور می‌کردند در المپیک 2024 هم این اتفاق تکرار می‌شود اما آرون بروکس با شکست دیوید تیلور، باعث شد مجیک‌من به المپیک نرسد.

حسن یزدانی در جدیدترین گفتگو خود گفت:

دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی‌گیرانی مثل‌ تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می‌شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!