Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نمایندگان مجلس تمهیدات ویژ‌ه‌ای برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری اتخاذ کرده‌اند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی از تمهیدات ویژه مجلس برای حل مشکل سپرده‌گذارن مؤسسات اعتباری خبر داد و گفت: تمامی نمایندگان مجلس به مشکلات اقتصادی کشور و نیز مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری واقف هستند و عزم جدی برای حل این مشکلات در مجلس و دولت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بررسی ویژه و خارج از برنامه مشکلات سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری، به‌خصوص سپرده‌گذاران کاسپین در کمیسیون امنیت ملی انجام شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس، اضافه کرد: در جلساتی که با رئیس مجلس نیز داشته‌ایم، وی تأکید کرده که از راه‌های قانونی برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات اعتباری استفاده، تا مشکل آن‌ها در اسرع وقت حل و فصل شود.

بروجردی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس، پیشنهاداتی برای جلوگیری از تکرار اشکالاتی که در مؤسسات اعتباری ایجاد شده، مطرح کرده‌اند که جزئیات آن به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه محمدبیگی، از اعضای ­کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمبود ماما در کشور همچون کادر پرستاری در شیفت‌های سنگین این گروه خود را نشان داده و منجر به خستگی و کاهش کیفیت کار ماما‌ها در کشور شده است.

محمدبیگی گفت: ارتقای سلامت مادران و کودکان، ترویج فرزندآوری و تغذیه به واسطه شیر مادر، جلوگیری از مرگ مادر، کودک و آموزش مراقبت‌های دوران بارداری معمولاً به واسطه ماما‌ها انجام می‌پذیرد.
وی افزود: در قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه به کمبود ماما در کشور اشاره شده است به طوری که به ازای هر دو زایمان فعال باید یک ماما در کشور وجود داشته باشد؛ و این در حالی است که این بند قانونی اجرایی نمی‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه قرار بود امسال حدود ۳۵۰۰ ماما در کشور استخدام شوند، افزود: در ظرفیت پذیرش و استخدام وزارت بهداشت فقط حدود ۳۰۰ ماما در کشور ثبت شده بود، در حالی که بر اساس آمار‌ها، به جذب و استخدام حدود ۹ هزار ماما در کشور نیاز داریم.
پنجم ماه می، مصادف با ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، روز جهانی ماما نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور