Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتو نیوز صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته های خود به مبحث اغتشاشات اخیر و دست داشتن فتنه های غربی در این آشوبگری ها پرداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ،فتنه اقتصادی، خود کرده را تدبیر نیست, صبر ایوب، فتنه اغتشاش از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

          انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند