Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم پرسپولیس، نسبت به رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بله، بله عصبانی‌ام. آیا آنها می‌دانند که فوتبال را به خاطر هوادار بازی می‌کنند؟! بزرگ‌ترین جریمه شامل هواداران ما شده است. نمی‌دانم موضوع چه بوده است و نمی‌خواهم وارد آن شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط من در ورزشگاه بودم و دیدم که تعداد زیادی هوادار آمده بودند و حتی یک ترقه یا یک بمب دودزا هم به زمین پرتاب نشد. دیگر داستان چه بوده است؟ این مسائل در همه جای دنیا پیش می‌آید، اما چیزی که من دیدم در آن نه پلاکاردی وجود داشت و نه چیز دیگری. نمی‌دانم چرا جریمه شدیم.

چرا بازی صنعت نفت آبادان - استقلال لغو شد؟!
وی در رابطه با بازی صنعت نفت آبادان - استقلال که قرار بود دیروز برگزار شود و پیش از این اعلام شده بود که این بازی به تعویق افتاده است، گفت: ما ساعت دو دیروز به خانه رسیدیم و تلویزیون را روشن کردیم و دو سه ساعت منتظر بودیم. پنج ساعت منتظر ماندیم، اما خبری نشد! مگر قرار نبود که بازی نیمه نهایی جام حذفی دیروز برگزار شود؟ هیچ‌کس نمی‌دانست چرا بازی لغو شد. آیا این بازی دوستانه بود که لغو شد؟ برای چه لغو شد؟ شما می‌دانید؟

اگر یحیی پس از بازی جمعه اخراج شود چه کسی پاسخگوست؟!
برانکو در واکنش به جمله یکی از خبرنگاران که این بازی به دلیل درخواست دو باشگاه لغو شده بود، ادامه داد: یعنی چه، یعنی از تراکتورسازی و آجورلو و یحیی هم پرسیدند که این بازی لغو شود یا خیر؟! آیا آنها اجازه دادند؟! لغو شدن این بازی فقط ربطی به دو باشگاه ندارد. اگر الان تراکتورسازی به استقلال ببازد یحیی را اخراج می‌کنند؟! پرسپولیس مگر در بازی‌های قبل خسته نبوده؟ اما چپ و راست برای او بازی گذاشتند. یعنی به دلیل خستگی این بازی را لغو کردند؟ حالا اگر یحیی اخراج شود چه کسی جواب می‌دهد؟!

اگر جپاروف 5 مهره بازیکن حریف را می‌شکست جریمه می‌شد!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: یک سوال دیگر دارم چرا جپاروف جریمه نشده؟ ظاهراً فقط دو مهره را شکسته است، شاید اگر پنج مهره بود جریمه می‌شد و الان صدمه زیادی وارد نشده بود! یادم است نورمحمدی را دو سال پیش به خاطر یک لب‌خوانی جریمه کرده بودند، همچنین کمال را سه جلسه. الان هم هیچ‌کس نمی‌داند که چرا ایگور (پانادیچ) برای چهار بازی محروم شده است.

ما را جریمه کردند چون هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند!
برانکو در رابطه با لغو بازی نیمه نهایی جام حذفی تصریح کرد: خودشان خواستند که این بازی عقب بیفتد و این چه ربطی به درخواست باشگاه‌ها دارد؟! آیا از تیم‌های دیگر پرسیدند که ما می‌خواهیم این بازی را عقب بیندازیم؟ بنابراین باید این قدر صبر کنند تا مصدوم‌ها خوب شوند و کارت‌های زرد، سبز و قرمز هم رفع شود و بعد بازی را برگزار کنند. در سوی دیگر ما را جریمه کردند به دلیل اینکه این همه هوادار در بازی تراکتورسازی به ورزشگاه آمده بودند.

نگرانی از اینکه هوادار زیادی به ورزشگاه آمده و ما را تشویق کردند باعث محرومیت‌مان شد!
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد در سازمان لیگ عزمی وجود دارد که پرسپولیس قهرمان نشود، خاطرنشان کرد: بله، نمی‌دانم چرا. شاید نگران بودند که هوادار زیادی به ورزشگاه آمده و ما را تشویق کرده است. نمی‌خواهم اینها را بگویم، اما واقعیت‌ها را می‌بینم.

درخواست کی‌روش را در راستای منافع و نتایج تیم ملی می‌پذیریم
وی در رابطه با درخواست کی‌روش مبنی بر در اختیار گذاشته شدن بازیکنان ملی‌پوش بعد از هر بازی لیگ در تیم ملی یادآور شد: پیروانی گفت که از فدراسیون یک نامه رسمی آمده و می‌خواهند که بازیکنان را بعد از بازی‌ها به اردوی تیم ملی ببرند. ما این را در راستای منافع و نتایج تیم ملی می‌پذیریم با این آرزو که تیم ملی نتایج خوبی بگیرد و همه امیدواریم که به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند.

با رفقایم بیرون از زمین خوش می‌گذرانیم اما در زمین همدیگر را نمی‌شناسیم!
برانکو راجع به بازی تیمش مقابل تیم نفت تهران که به تازگی هومن افاضلی به‌عنوان سرمربی‌اش انتخاب شده است، اظهار داشت: ما با دوست بزرگم هومن افاضلی بازی خواهیم داشت. خوشحالم که در ایران دوست‌های خوبی دارم که در بیرون زمین خیلی دوست هستیم و در داخل زمین هم رقبای بزرگی برای هم، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و علی کریمی که تازه به جمع مربیان اضافه شده است. خیلی خوشحالم که بیرون زمین با همدیگر خوش می‌گذرانیم، اما در زمین هم همدیگر را نمی‌شناسیم.

وکیل طارمی اعلام کرده او می‌خواهد برود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جلسه‌ای که با طارمی داشته است، اشاره کرد: در این رابطه همان چیزی که قبلاً گفته‌ام، تکرار می‌کنم. طارمی از طرف باشگاه پیشنهاد دارد اما وکیلش کتباً به ما اعلام کرد که این بازیکن می‌خواهد از تیم برود. حالا دیگر این بستگی به طارمی و باشگاه دارد.

دیدار با نفت خطرناک‌ترین مسابقه ماست، البته نه به خاطر حضور افاضلی!
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه افاضلی گفته شناخت خوبی از برانکو دارد، آیا این کار را برای شما در بازی پیش ‌رو مقابل نفت سخت نمی‌کند؟، عنوان کرد: من از این بازی می‌ترسم، نه به دلیل اینکه افاضلی سرمربی نفت شده است. این بازی سخت‌ترین بازی ماست چرا که دیداری که از قبل خود را در آن برنده بدانی خطرناک‌ترین مسابقه خواهد بود. طبیعی است که بازیکنان در این بازی راحت بگیرند و طبیعی است که بعد از این بازی سخت شود، اما من امیدم به بازیکنان است که بسیار با نشاط هستند. آنها حریف را دست‌کم نخواهند گرفت. افاضلی مربی بادانشی است که شناخت خوبی هم از من دارد، اما بازیکنانم این تیم را به هیچ وجه دست‌کم نمی‌گیرند.

خیلی به ضرر ما اقدام شده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه با توجه به اینکه بسیاری از تصمیمات به ضرر پرسپولیس گرفته می‌شود شما از باشگاه برای دفاع از تیم‌تان در مسائل غیرفنی چه انتظاری دارید، تصریح کرد: بله، من با نظر شما موافقم. تا به حال خیلی به ضرر ما اقدام شده است، اما نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم. ما الان در تیم پیروانی را داریم که این مسائل را دنبال خواهد کرد و بعد از این به دنبال درست کار کردن خواهیم بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: ما به حمایت هواداران نیاز داریم. طرفداران‌ و تیم همه باید یکدل و همدل باشیم و نشان بدهیم روی سکو و داخل زمین به معنای واقعی یک تیم هستیم. استقلال تیم قابل احترامی است. اگر بتوانیم حمایت و احساسات را با کیفیت فنی ترکیب کنیم، تیم فوق العاده‌ای خواهیم بود. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم. این تیم را همه جوره حمایت می‌کنند. همه به صورت یک تیم و همدل مثل سربازهای جنگجو برای تراکتور می‌جنگیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برایمان باشد و هواداران را با دل شاد راهی خانه‌هایشان کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های تراکتور برای بازی فردا، گفت: پنجمین روز است که به تبریز آمده‌ام. قبل از بازی با ذوب آهن حداکثر تلاش را انجام دادیم تا تیم از نظر روحی و ذهنی به شرایط خوب بازگردد. باتوجه به نتایج هفته‌های اخیر، تراکتور از نظر روحی شرایط خوبی نداشت که با مدنظر قراردادن محدودیت زمانی از نظر تعداد جلسات تمرینی، سعی کردیم تیم را از نظر فنی و ذهنی آماده یک بازی بزرگ کنیم.

مطهری با تأکید بر اینکه تراکتور تیم با اصالت و بزرگی است، عنوان کرد: استقلال تیم با انگیزه‌ای بوده و در صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند؛ اما نباید فراموش کنیم، ما هم همواره تیم خیلی بزرگی هستیم.

مربی تراکتور در خصوص حساسیت بازی با استقلال و مسئولیتی که بر عهده گرفته است، بیان کرد: من در کنفرانس خبری قبلی هم گفتم. صادقانه آمده‌ام کار کنم و دنبال پست و مقام نیستم. وضعیت سختی بود، شاید خیلی‌ها در آن شرایط قبول مسئولیت نمی‌کردند. از بازیکنان و مدیران تیم‌هایی قبلاً کار کرده‌ام بپرسید. همواره در نهایت تعهد کار را جلو برده‌ام. در حال حاضر مسئولیت فنی تیم را عهده‌دار هستم و کار کردن در تراکتور برایم افتخار است. به عنوان کادر حرفه‌ای کار خودمان را پیش می‌بریم. همیشه به هواداران احترام می‌گذاریم. بازی قبلی در رختکن گفتم شما بجنگید و تلاش کنید، هوادار هم پشت‌تان می‌آیند؛ البته اصلاً نمی‌دانستم آن صحبت‌هایم ضبط می‌شود. ما باید ارتباط خوبی با هواداران داشته و به معنی واقعی یک تیم باشیم تا در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.

مطهری در پاسخ به این سوال که با تفکر خودتان پیش می‌روید یا نکات فنی از سوی آقای گل‌محمدی به شما منتقل می‌شود؟ بیان کرد: آقای گل‌محمدی عزیز بنده، مربی بزرگ و فنی‌ترین مربی است. من همیشه هر جا بودم با ایشان ارتباط داشتم و اکنون نیز در ارتباط هستیم، ولی الان مسئولیت فنی تیم با من است.

وی درباره ضعف تراکتور روی ضربات ایستگاهی، گفت: نهایت تلاش را انجام می‌دهیم تا از این ناحیه ضربه نخوریم؛ البته کمی موضوع زمان‌بر است. استقلال روی ضربات ایستگاهی تیم خوبی بوده و در جلسه فنی و تمرینات تلاش می‌کنیم تا از این نقطه، آسیب نخوریم. همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و سعی می‌کنیم نقاط ضعف را به حداقل رسانده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور برای دیدار با استقلال، توضیح داد: بعد از بازی با ذوب آهن ریکاوری خوبی داشتیم و توانستیم انرژی بازیکنان را بازسازی کنیم. مصدومیت یکی از بازیکنان 50 – 50 بوده و وضعیت او عصر امروز مشخص می‌شود.

وی در خصوص نقش دیدار تراکتور و استقلال در تعیین قهرمان امسال، بیان کرد: تراکتور تیم بزرگی بوده و برای حیثیت و آبروی خودمان می‌جنگیم و نگاهی به جدول نداریم. ملوان پشت سرمان در جدول قرار دارد و با تمام انرژی می‌خواهیم در این بازی برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

مطهری در رابطه با نبود برخی بازیکنان استقلال در مصاف با تراکتور، بیان کرد: برخی از این بازیکنان در هفته‌های گذشته هم نبودند. این نفرات همچون آقای سید حسینی، بازیکنان بزرگ و قابل احترامی هستند. ما آنان را آنالیز کرده‌ایم و تمرکزمان روی تیم خودمان است. استقلال نفرات جایگزین خوبی دارد و سعی می‌کنیم بهترین نمایش تراکتور را داشته باشیم.

وی در رابطه با نتایج تراکتور مقابل تیم‌های مدعی و همچنین سبک بازی استقلال، گفت: من روزی که آمدم از آقای خمز و کادرشان تشکر کردم. با گذشته کاری نداریم و رو به جلو نگاه می‌کنیم. سبک‌های مختلفی در فوتبال وجود دارد و من به عنوان مربی به تمامی سبک‌ها احترام می‌گذارم. فوتبال تخریبی و دفاعی یک نوع سبک بازی بوده و به من مربوط نیست. استقلال تیم قابل احترام بوده و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در خصوص سبک بازی تراکتور و صحبت‌های سرمربی ذوب‌آهن مبنی بر رو آوردن تراکتور به بازی مستقیم، گفت: مالکیت توپ ما مقابل ذوب‌آهن خیلی بیشتر از حریف بود و فوتبال کلاسیک ارایه دادیم. برخی روزها برد برای تیم حیاتی است و مجبور می‌شویم از فلسفه‌مان دور شده و به دنبال آیتم‌های دیگر باشیم. ما در بازی با ذوب‌آهن به اجبار از این سبک استفاده کردیم و جواب داد. با تغییر مربی، تغییر سبک رخ می‌دهد و در دیدار با ذوب‌آهن می‌خواستیم تیم غیرقابل پیش‌بینی باشیم و نتیجه داد و توانستیم برنده شویم.

وی در رابطه با اولویتش از نظر فنی و سورپرایزهایش برای بازی فردا، بیان کرد: تا فردا صبر کنید. امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد. همواره از سوالات فنی استقبال می‌کنم و بعد از بازی در خصوص موضوعات فنی پاسخ خواهم داد.

وی در رابطه با میزان آمادگی حسین ‌پورحمیدی برای بازی فردا، گفت: میزان آمادگی پورحمیدی در بازی با ذوب‌آهن مشخص بود. او دروازه‌بان بزرگی است و در تیم ملی هم حضور داشت. او با عملکردش این موضوع را اثبات کرد. دوست دارم هواداران تیم را حمایت کرده و یکدل باشیم. اینکه هواداران روی سکو با تیم همدل باشند، خیلی مهم بوده و برای شادی آنان تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم. بازیکنان از هواداران انرژی می‌گیرند؛ چرا که تیم متعلق به آنان بوده و سعی می‌کنیم پیروز شده و آن را به هواداران تقدیم کنیم. ما به عنوان افراد حرفه‌ای تلاش می‌کنیم کارمان را انجام داده و هواداران را خوشحال کنیم.

مطهری در خصوص نوع قراردادش با تراکتور، گفت: من به عنوان مسئول فنی تیم مسئولیت پذیرفته‌ام. خیلی از عناوین همچون سرمربی و مربی، مهم نیست. شما من را نفر آخر تیم بدانید. من برای کمک به تراکتور آمده‌ام. نمی‌دانم دنبال چه موضوعی هستید. اینکه سرمربی می‌آید یا نه، از مدیریت باشگاه بپرسید. من یک خدمتگزار در تراکتور هستم و نهایت تلاش را انجام می‌دهم؛ فرقی ندارد نفر اول باشم یا صدم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901398

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • فیلم| در ورزشگاه سلتیک انگلیس غوغا شد/ حمیات باورنکردنی هواداران تیم سلتیک از فلسطین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • آتش گرفتن بخشی از سکو های هواداران فنرباحچه در ورزشگاه / فیلم
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!