Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@07:40:58 GMT

رونمایی از اولین عکس‌های «سرو زیر آب»+عکس 

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۳۳۶۵

رونمایی از اولین عکس‌های «سرو زیر آب»+عکس 

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فیلم، «سرو زیر آب» برای اولین‌بار در سی‌وششمین جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده می‌شود و این‌ روزها آخرین مراحل فنی را پشت‌ سر می‌گذارد.

همچنین حسین علیزاده نیز مشغول ساخت موسیقی این فیلم است، این دومین همکاری علیزاده با باشه آهنگر پس از فیلم «ملکه» خواهد بود. صداگذاری «سرو زیر آب» هم توسط امیرحسین قاسمی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقدمات تصویربرداری بخش هوایی فیلم انجام شده و گروه در انتظار فصل مناسب برای تصویربرداری پلان‌های باقی‌ مانده این فیلم است که به لحاظ بصری به فصل مناسب نیاز دارد.

بابک حمیدیان، مسعود رایگان، رضا بهبودی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، مهتاب نصیر پور، هومن برق نورد، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، حسین باشه آهنگر، فرخ نعمتی، هادی قمیشی، سیاوش چراغی پور، حسن نجاریان، حسین فلاح، امیر دلفانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «سرو زیر آب» که فیلمنامه آن توسط محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر نوشته شده، آمده است: راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد...

عوامل اصلی فیلم " سرو زیر آب "عبارتند از:‌ کارگردان: محمد علی باشه آهنگر، تهیه کننده : سید حامد حسینی، نویسندگان : محمد علی باشه آهنگر- حامد باشه آهنگر، مدیر فیلم برداری : علیرضا زرین دست، طراح صحنه و لباس : عباس بلوندی، مجری طرح : حسن نجاریان، صدابردار : عباس رستگار پور، طراح گریم : محسن بابائی، تدوین : حمید باشه آهنگر، جلوه های ویژه میدانی : محسن روزبهانی -جلوه های ویژه ی رایانه ای : اوژن سید اشرفی- ماکان خاکزاد، عکاس: علی نیک رفتار، دستیار کارگردان و برنامه ریز : حسین فلاح، مدیر تولید : طاهر امانی، مشاور رسانه ای: مریم نراقی.

501

سرو زیر آب محمدعلی باشه آهنگر جشنواره فیلم فجر مسعود رایگان رضا بهبودی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات