Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - برنامه بازی‌های صبای قم در نیم فصل دوم لیگ یک مشخص شد و بخش دوم لیگ دسته اول از ۱۷ دی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اعلام شد و تیم فوتبال صبای قم در بخش دوم این رقابت‌ها کار خود را از هفدهم دی ماه آغاز می‌کند و سپس به طور مداوم تا پایان فصل به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبای قم که اکنون با حضور مرتضی امینی بر روی نیمکت خود به دنبال تحول در نیم فصل دوم است رکورددار تغییر مربی در لیگ‌های فوتبال ایران است و ششمین مربی از ابتدای فصل را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده است.

صبا در لیگ دسته اول کشور، در جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها تیم ماقبل آخر جدول است و به همراه تیم راه آهن تهران جدی‌ترین گزینه سقوط به دسته دوم به شمار می‌رود گرچه ۲ تیم دیگر هم غیر از ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند و با این اوصاف کار صبا برای بقا بسیار دشوار است.

بر اساس برنامه نیم فصل دوم لیگ دسته اول، تیم صبای قم اولین مسابقه خود را در این مقطع روز یکشنبه ۱۷ دی در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌کند و از ساعت ۱۴ این روز در چارچوب هفته هجدهم لیگ دسته اول به مصاف تیم آلومینیوم اراک می‌رود در حالی که بازی رفت دو تیم به تساوی بدون گل انجامید.

صبا سپس یک هفته بعد راهی خوزستان می‌شود و یکشنبه ۲۴ دی اولین بازی خارج از خانه خود در نیم فصل دوم را برابر تیم صدرنشین و مدعی جدی صعود به لیگ برتر یعنی نفت مسجد سلیمان برگزار می‌کند در شرایطی که صبا در بازی رفت در قم یک بر صفر به این تیم باخته بود.

خونه به خونه بابل، ملوان بندر انزلی و ایران جوان بوشهر به ترتیب حریفان بعدی تیم صبای قم هستند و در ادامه، صبای قم با تیم‌های گل گهر سیرجان، آینده سازان برق جدید شیراز و شهرداری ماهشهر روبرو خواهد شد و لیگ دسته اول طبق برنامه دهم اردیبهشت سال آینده برای صبا به پایان می‌رسد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟

 اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق‌العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به‌عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه‌بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل مو‌های فری که دارد، یک بازی‌ساز باکیفیت است و با ۲۶ گل در ۲۲ بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن ۱۱۲ بازی انجام داده و ۳۷ گل به ثمر رسانده، بیش از یک‌بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک‌بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در ۲۷ سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی کرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به‌عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تا‌کنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟