Web Analytics Made Easy - Statcounter

كاظم محمدی، رئیس كانون مداحان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، ضمن محكومیت آتش كشیدن هیئت مذهبی عشاق‌الرقیه(س) شیراز توسط معاندان دین و نظام گفت: قطعاً كسانی كه دست در این كار داشتند و می‌خواهند نام امام حسین(ع) و پرچم و خیمه آن حضرت را آتش بزنند، از همان نسل‌های یزیدیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش زنندگان هیئات و اماكن مذهبی، از نسل یزیدیان هستند
وی افزود: اینان از نسل‌های همان یزیدیانی هستند كه در حیات حیات امام حسین(ع) روبه‌روی آن حضرت ایستاده و جلوی چشمان امام حسین(ع) خیمه‌هایشان را آتش زدند و بعد از شهادت آن حضرت نیز می‌خواهند نام امام حسین(ع) نباشد در حالی كه به لطف حضرت حق، نام زیبای امام حسین(ع) روز به روز بیشتر در دل‌ها می‌نشیند و دل‌های بیشتری را به خود جذب می‌كند.
محمدی ادامه داد: طبیعتاً كسانی كه این كارها را كردند همان وامانده نسل‌های یزیدیانی هستند كه نمی‌توانند ببینند نام امام حسین(ع) و پرچم آن حضرت همواره در دل‌ها حكومت می‌كند در صورتی كه نمی‌دانند به وسیله آتش زدن تكیه امام حسین(ع) و اماكن مذهبی و مقابله با عشق امام حسین(ع)، در حقیقت شور و شعور شیعیان و عاشقان را نسبت به امام حسین(ع)، دین، قرآن، ولایت، رهبری و ارزش‌ها بیشتر می‌شود.

مخلان نظم و امنیت از آمریكا و آل سعود تغذیه فكر می‌شوند
رئیس كانون مداحان فارس در عین حال این نكته را یادآور شد كه افرادی كه این جنایت‌ها را مرتكب می‌شوند، چند نفر بیشتر نیستند و تعداد آن‌ها اندك است و از جای دیگری و از سوی اربابان خود یعنی آمریكا، رژیم صهیونیستی و آل سعود تغذیه فكری می‌شوند و باید بدانند كه قطعاً امام حسین(ع) نیز آنان را در همین دنیا به جزای اعمال ننگینشان می‌رساند.

عشق به امام حسین(ع) روز به روز بیشتر می‌شود
وی با تأكید بر اینكه عاشقان امام حسین(ع) در طول تاریخ همواره خیمه‌ها و پرچم امام حسین(ع) را پایدار و برقرار نگه می‌دارند، گفت: عشق مردم به امام حسین(ع) و دلباختگی نسبت به آن حضرت روز به روز بیشتر می‌شود و گواه این مطلب نیز برپایی پیاده‌روی اربعین حسینی است كه هر ساله میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا به عشق امام حسین(ع) به راه می‌افتند.
محمدی با بیان اینكه اعضای هیئات مذهبی و خادمان حسینی در حقیقت رهرو راه امام حسین(ع) هستند و این راه با تمام قوا و تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، گفت: خیمه‌های حسینی(ع) در حقیقت خیمه‌های فرزندان حضرت زهرا(س) هستند و حرمت دارند و باید این حرمت‌ها نیز حفظ شوند.

 لقمه‌های حرام، شكم یزیدیان زمان را پر كرده است
رئیس كانون مداحان استان فارس اظهار كرد: كسانی كه دست به چنین جنایاتی زده و خیمه‌های حسینی را آتش می‌زنند در حقیقت از نطفه حرام هستند و شكم‌هایشان از حرام پر شده است كه نتوانستند عشق پاك امام حسین(ع) را در دل خود راه دهند، چنانچه امام حسین(ع) نیز در روز عاشورا به یزیدیان همین نكته را یادآور شدند.
وی تأكید كرد كه ما انزجار و بیزاری خود را نسبت به كسانی كه در این ورطه آمده و در صف دشمنان ما این‌گونه حركت كرده و دل آنان را شاد می‌كنند، اعلام كرده و كارهای آنان را محكومت می‌كنیم و امیدواریم كه به دست پرتوان نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و قوه قضائیه این جنایتكاران به مجازات خودشان برسند.

درخواست از نیروهای امنیتی جهت شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر عوامل آتش‌سوزی هیئت
محمدی بر لزوم شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر این دشمنان دین كه هیئت مذهبی را به آتش كشیده‌اند، تأكید كرد و گفت:‌ ما مشاهده كردیم تمام بچه‌های ارزشی، انقلابی، هیئتی و مذهبی كه به ولایت علاقه‌مند هستند و خونشان با عشق امام حسین(ع) عجین است، برای محكوم كردن جنایت آشوبگران در محل هیئت آتش گرفته گردهم آمدند و وحدت بی‌نظیر خود را به تمام دشمنان دین و نظام نشان دادند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!