Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:37:27 GMT

قهرمانی کمیل استوک در دور اول جام جهانی اسکی پرش

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۴۲۳۸

قهرمانی کمیل استوک در دور اول جام جهانی اسکی پرش

در آغاز رقابت‌های جام جهانی اسکی پرش در آلمان، کمیل استوک از لهستان با پرش به طول ۱۳۷ متر به عنوان قهرمانی دست یافت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، کمیل استوک اسکی باز برجسته لهستانی موفق شد در آغاز شصت و ششمین دوره جام جهانی اسکی پرش در اوبرستدورف آلمان به عنوان قهرمانی دست یابد.

دارنده دو مدال طلای  المپیک ۲۰۱۴ با پرش‌هایی به طول ۱۲۶ متر و ۱۳۷ متر باز هم درخشش در رقابت‌های بین‌المللی را همزمان با شروع سال نو میلادی آغاز کرد و با کسب ۲۸۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ امتیاز بالاتر از ریچارد فرایتگ از آلمان و آندراس فانمل از نروژ بر سکوی قهرمانی ایستاد.

دور نخست جام جهانی اسکی پرش در سال ۲۰۱۸ دیشب (دوشنبه) در پست گارمیش پارتنکیرچن و در شرایط بسیار بدجوی و زیر بارش ممتد برف برگزار شد.

این بیست و سومین عنوان قهرمانی استوک در جام‌های جهانی به حساب می‌آید که با پرشی به طول ۱۳۷ متر به دست آمد.

همچنین در اسلو نروژ رقابت‌های جام جهانی اسکی شهری در دو بخش زنان و مردان انجام شد که در پایان آندری مایر از سوئد قهرمان شد و مت مایکل از اتریش و لینوس استراس از آلمان دوم و سوم شدند.

در بخش بانوان هم میکائیلا شفرین از آمریکا بر سکوی نخست ایستاد و پس از وندی هولدنر و ملانیامیلارد از سوئیس در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال برنز کاراته کای قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، مهدی مرادی کاراته کای قمی وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان پس از صعود به جمع چهار نفر برتر، در بازی نیمه نهایی مغلوب حریف خود شد و با قرار گرفتن در جایگاه سوم کشور، صاحب نشان برنز شد.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد و در روز‌های اول و دوم این رقابت‌ها محمود و مرتضی نعمتی در رده سنی بزرگسالان، دو مدال طلا و نقره را برای قم به ارمغان آوردند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • درگذشت ستاره متقلب فینال جام جهانی!
  • نبردهای نیروهای ورماخت در جنگ جهانی دوم / چالش ترجمه در ارتباطات بین فرهنگی / عاداتی که باعث طول عمر می‌شود / آیا با استفاده از موبایل سرطان می‌گیریم؟