Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@16:45:43 GMT

دیدار رییس شورا با معاون اول رییس جمهور

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۴۳۱۶

دیدار رییس شورا با معاون اول رییس جمهور


رئیس شورای شهر تهران در پایان جلسه امروز از جلسه‌اش با معاون اول رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر، برنامه دوم را آسیب‌شناسی کرده که اینک به برنامه سوم رسیده است، گفت: امروز خوشبختانه تمام بحث شورا مربوط به برنامه سوم بود. همان طور که قبلا گفته شد شهرداری تهران بنا بر توصیه شورای شهر نوشتن برنامه سوم را آغاز کرده و از میرزایی خواستیم تا به شورا آمده و درباره نحوه برنامه ریزی، مزیت ها، ضعف ها و مشکلات تهران صحبت کند و برنامه های خود را برای به نتیجه رساندن برنامه سوم عملاً مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام اعضا بسیار جدی در بحث مذکور مشارکت کرده و نظراتشان را مطرح کردند و موضوع جلسه با برنامه سوم خاتمه یافت، افزود: یک نهاد در شهرداری وجود دارد که به صورت دائمی برنامه دوم را رصد کرده و گزارشاتش را ارسال می کند، لذا جزییات و آسیب شناسی برنامه دوم در گزارشاتی که برای اعضای شورا ارسال شده دیده می‌شود.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تغییر محدوده طرح ترافیک و عوارض آن و اطلاع شورا از این موضوع، گفت: می دانید که مدتی است معاونت حمل و نقل و ترافیک و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر در مورد روش حضور در طرح و عوارض آن وارد مذاکره شده و مکتوبات آن را ارسال کرده که به نظرم بخشی از نظرات مثبت اعضای کمیسیون را گرفته است.

وی تصریح کرد: یعنی این طور نیست که این موضوع به شورا نرسیده باشد اما به کمیسیون‌های دیگر نرسیده است. اگر یادتان باشد من در جلسه قبل شورا عنوان کردم که در جریان نیستم و موضوع به صورت مکتوب به ریاست شورا داده نشده است که بعد از کمیسیون مکتوبی شامل کلیاتی از این مورد برای من ارسال شد. آنچه قطعا اتفاق خواهد افتاد این است که اگر شهرداری بخواهد روشش را تغییر دهد باید برای شورا ارسال کند و مصوبه شورا را بگیرد.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: آقای پورسید آقایی روز گذشته در صحبت هایشان نیز گفتند طرح که آماده شود به شورا ارسال می شود و پس از مصوبه شورا قابل اجرا خواهد بود.

او  با اشاره به جلسه امروزش با جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با توجه به برگزاری این جلسه زمان جلسه امروز را تمدید نمی‌کنیم و بنده باید هرچه سریع‌تر در جلسه با آقای جهانگیری شرکت کنم.

true برچسب ها : شورای شهر تهران محسن هاشمی محمدباقر نوبخت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!