Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، در این نمایشگاه که در فضای 12 هزار مترمربع برپا شده، بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی از جمله ترکیه، چین، جمهوری کره، تایوان، اتریش، ایتالیا و انگلیس؛ نوین ترین کالاها، خدمات و صنایع خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای که در فضای 12 هزار مترمربع برپا شده، بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«داوود آدینه» دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: یکی از ملزومات زندگی در شهرها به ویژه شهرهای بزرگ و کلانشهرها، ایجاد مجتمع های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای است تا شهروندان بتوانند در زمانی مناسب، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به حضور کمرنگ خارجی ها در این دوره از نمایشگاه گفت:با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات داخلی پاسخگوی این صنعت در داخل است، فروشگاه های کشور بیشتر از تجهیزات داخلی استفاده می کنند و برخی آنها در سال های گذشته به تولیدکنندگان این لوازم و تجهیزات تبدیل شده اند.
آدینه از حضور برخی شرکت های داخلی حاضر در این نمایشگاه، در نمایشگاه «یوروشاپ» آلمان خبر داد و افزود: این شرکت های ایرانی حتی برای صادرات تولیدات خود با خارجی ها وارد مذاکره شده اند.
وی، توسعه استارتاپ ها و فروش مجازی را خطری برای این صنعت ندانست و گفت: فروش اینترنتی و الکترونیکی یکی از گزینه های اصلی فروشگاه‌های بزرگ زنجیره ای کشور است.
رئیس نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت با بیان اینکه خانواده ها برای خرید انبوه، ناگزیر به خرید فیزیکی هستند، افزود: نمی توان روزی را متصور شد که گزینه فروش فیزیکی از بین برود.

بنا به این گزارش، در این نمایشگاه فروشگاه های زنجیرهای (دولتی، تعاونی و خصوصی)، مجتمع های فروشگاهی و رسـتوران های زنجیـره ای ارائه دهنده مـواد غـذایـی، شـوینـده، آرایـشی بـهـداشـتی، پـوشـاک، کـیـف وکـفش، لـوازم خانـگی، مبلـمان، صنـایع دستی، صـوتی و تـصـویری، تولید کنندگان تجهیزات و لوازم فروشگاهی شامل قفسه های فروشگاهی، سبدهای حمل کالا، یخچال های ویترینی و سردخانه، صنـدوق و ریل کنـار صندوق، بـارکد زن، بـارکـد گیر، تولیدکنندگان و ارائه دهندگان نرم افزار های فروشگاهی، سـازندگان آسانسور و پله برقی، دستگاه های مـخصوص ورودی پـارکینگ،سازندگان درب های الکترونیکی، دستگاه های ایمنی و حـفاظـتی و دستگاه های بسته بندی فروشگاه های زنجیره ای وخدمات جانبی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

حمایت از کالاها و محصولات داخلی، آشنایی مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کیفیت، توسعه صادرات کالاهای داخلی، معرفی محصولات ایرانی قابل رقابت در بازارهای جهانی، خرید آسان، مطمئن و سریع، ایجـاد رقابت در تـولیـد، ترویج فرهنگ خرید از فروشگاه های زنجیره ای، کنترل و نظارت سازمان یافته بر بهداشت و سلامت کالاها، نرخ گذاری و نظارت در قیمت ها و آشنایی با آخرین فناوری های حوزه تجهیزات فروشگاهی، از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی کالا،خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای از امروز تا 15 دی، هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه ای شهدای هفتم تیر شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر ارشاد اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه صبح سه شنبه و در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه در گالری سیب ارشاد اسلامی شاهرود بیان کرد: تابلو فرش، گواش، نقاشی، بافت گلیم و جاجیم و دست بافت ها در زمره آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایش است.

معصومه بزرگمهر بیان کرد: این نمایشگاه از آثار ۵۵ دانش آموز هنرستان فنی و حرفه ای هفتم تیر شاهرود تشکیل شده که در پایه های دهم یازدهم و دوازدهم گرایش فرش تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر در این رویداد هنری به نمایش گذاشته شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ به روی علاقمندان به صنایع دستی به خصوص دست بافت ها و تابلو فرش باز است.

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای هفتم تیر شاهرود تلاش دارد که صنایع دستی را با هنرها و سلیقه های نسل امروز تلفیق و تاثیرگذاری بیشتری را در بین مخاطبان داشته باشد.

کد خبر 6092804

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت