Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، طرح آموزش قرآن در منزل عبدالصمد كشاورز از اهالی روستای قلات‌خوار از توابع شهرستان ارسنجان در این روستا برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم بهشتی‌زاده، روحانی مستقر این روستا امروز، 12 دی‌ماه در جلسه آموزشی این طرح گفت: تک تک آیات قرآن برای رشد و تکامل انسان از سوی خداوند متعال بر پیغمبر(ص) نازل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینكه وقتی انسان دچار مشکل می‌شود، بهترین پناهگاه قرآن و آیات آن است، افزود: حفظ و به یاد داشتن مفهوم آیات و اسماء الهی، اراده را تقویت می‌کند.
بهشتی‌زاده در ادامه به برخی از آیات قرآن كریم اشاره كرد و گفت: اگر می‌خواهید از آینده نترسید آیه ٦٢ تا ٦۵سوره یونس را با ترجمه حفظ کنید یا اگر کسی بخواهد عاقبت بخیر شود آیه ٢٢سوره رعد « وَالَّذِینَ صَبَرُوا ابْتِغَاءَ وَجْهِ رَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیةً وَیدْرَءُونَ بِالْحَسَنَةِ السَّیئَةَ أُولَئِكَ لَهُمْ عُقْبَى الدَّارِ؛ و كسانى كه براى طلب خشنودى پروردگارشان شكیبایى كردند و نماز برپا داشتند و از آنچه روزیشان دادیم نهان و آشكارا انفاق كردند و بدى را با نیكى مى‏ زدایند ایشان راست فرجام خوش سراى باقى» را با ترجمه حفظ کند.
وی همچنین برای داشتن اولاد صالح، حفظ همراه با ترجمه آیه 8 سوره غافر «رَبَّنَا وَأَدْخِلْهُمْ جَنَّاتِ عَدْنٍ الَّتِی وَعَدْتَهُمْ وَمَنْ صَلَحَ مِنْ آبَائِهِمْ وَأَزْوَاجِهِمْ وَذُرِّیاتِهِمْ إِنَّكَ أَنْتَ الْعَزِیزُ الْحَكِیمُ؛ پروردگارا آنان را در باغهاى جاوید كه وعده‏ شان داده‏‌اى با هر كه از پدران و همسران و فرزندانشان كه به صلاح آمده‌ اند داخل كن زیرا تو خود ارجمند و حكیمى» را توصیه كرد.
بهشتی‌زاده گفت: البته آمرزش همه عزیزان نیز در همین آیه 8 سوره غافر نیز نهفته است كه خوب است بتوانیم از این آیات نهایت استفاده را ببریم.
وی اظهار كرد: انسان مؤمن می‌تواند با دقت در آیات قرآن و مطالعه کتب تفسیری گرفتاری‌ها و مشکلات را از مقابل راه خود بردارد و به یاد داشته باشد كه تمام آیات قرآن معجزه است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عاقبت آزادی بیان در آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش شبکه الجزیره، دانشجویانی که در حمایت از مظلومیت مردم غزه تظاهرات کرده‌اند علاوه بر اخراج از دانشگاه، اسامی آنها در لیست سیاه قرار می گیرد که در بازار کار آنها در آینده و همچنین سرنوشت آنها بسیار تاثیر گذار است. این اتفاق در کشوری می افتد که خود را مدعی آزادی بیان می داند.

دیگر خبرها

  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • ببینید | عاقبت آزادی بیان در آمریکا
  • شهید مطهری نیم قرن در راه اعتلای فکری جامعه اسلامی قلم زد
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • امام صادق(ع) و عبور از دوگانه‌های باطل