Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:17:23 GMT

کشف جسد زن 55 ساله در رودخانه

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۴۸۹۸

مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی صومعه سرا از کشف جسد زن ۵۵ ساله در رودخانه طاهر گوراب این شهرستان خبرداد. ناطقان: رسول اندرز ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی شهروندان با ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی صومعه سرا در ساعت ۱۱:۴۰ ظهر امروز مبنی بر غرق شدن یک زن ۵۵ ساله در رودخانه طاهرگوراب این شهرستان مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به محض حضور مأموران آتش نشانی در محل مذکور عملیات جستجو برای یافت جسد این زن میانسال آغاز شد.
مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی صومعه سرا خاطرنشان کرد : با تلاش های انجام شده از سوی مأموران آتش نشانی جسد این زن بعد از ساعتی در این رودخانه کشف شد.
به گفته اندرز جسد برای بررسی های بیشتر و همچنین علت غرق شدگی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.
گفتنی است براساس گفته های مردم محلی و همچنین نصب آگهی در چند نقطه این منطقه این زن دارای بیماری آلزایمر بوده و چند روزی نیز گم شده بود.
منبع: مهر برچسب ها: کشف جسد ، صومعه سرا ، رودخانه طاهر گوراب

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: دوره‌های آموزش ایمنی و آتش نشانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر برای شهروندان انجام می‌شود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آغاز آموزش ایمنی و آتش نشانی برای شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، اظهار کرد: در ابتدای اجرای این طرح تیم عملیات آتش نشانی رشت با هدف افزایش علم ایمنی و آتش نشانی در میان شهروندان نسبت به آموزش ایمنی و آتش نشانی در بوستان ملت اقدام کرد.

وی با بیان اینکه داشتن شهری ایمن با وجود شهروندانی آگاه ساختنی است، افزود: تیم‌های عملیاتی آتش نشان از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی نسبت به آموزش‌های عمومی اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: تیم‌های عملیاتی آتش نشانان در بوستان‌ها و پارک‌های شهر رشت  نسبت به آموزش و نشر ایمنی و آتش نشانی اقدام می‌کنند.

مومنی، آموزش به کادر درمان و پرسنل بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و آموزش و بازدید ایمنی از مراکز پرخطر شامل رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره توسط کارشناسان آتش نشانی شهر رشت را از دیگر اقدامات این سازمان برای آگاهی بخشی به شهروندان بیان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها