Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و اعضای هیات رئیسه با حضور در منزل شهید علیرضا مرادی دانشجوی این واحد دانشگاهی و از مدافعان حرم حضرت زینب (س) با خانواده این شهید دیدار و یاد و خاطره این شهید سرافراز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سعید قاضی مغربی در این دیدار با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام با تجلیل از شخصیت ارزشمند شهید علیرضا مرادی دانشجوی بسیجی و با اخلاق واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تصریح کرد: «شهادت، موهبتی الهی است که نصیب هرکس نمی‌شود مگر اینکه انسان واقعا به دلبستگی‌های دنیا پشت پا زده باشد و دل از تعلقات دنیوی بکند و الا با وابستگی و دلبستگی به دنیا شهادت سراغ هیچکس نمی‌آید و شهدای ما با الهام از شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا توانستند این مراحل عرفانی را طی کنند و به مراتب عالی بهشتی که همنشینی با ائمه اطهار(ع) دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این دیدار پدر این شهید والا مقام نیز گفت: «هفت، هشت ماهی می‌شد که دنبال اعزام به سوریه بود. البته یک مدت خودش کارهای اعزام بچه‌ها را انجام می‌داد و آنها را ساماندهی می‌کرد. علیرضا از بچگی در بسیج بود. بزرگ‌تر که شد وارد بازار کار شد. یک شرکت یوپی‌وی‌سی زد و مشغول بود. خودمان ماندیم ناگهان چه اتفاقی افتاد که تمام کارهایش را رها کرد و دنبال اعزام به سوریه شد.»

علیرضا مرادی از گردان امام علی(ع) تهران که ساکن محله شهرک ولیعصر(عج) تهران بود در عملیات مستشاری سوریه به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرادی به همراه دوست و همرزمش شهید حسین امیدواری روز پنجشنبه 24 دی 1394/10/21، در تهران برگزار شد و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا در جوار یکدیگر به خاک سپرده شدند.

جوانان شجاع و باغیرتی که از دل این منطقه جنوب شهری راهی سوریه شده‌اند تا اجازه هیچ‌گونه بی‌حرمتی به حرم اهل بیت(ع) ندهند. علیرضا مرادی یکی از جوانان دهه شصتی است که 21 دی در سوریه به شهادت رسید. حالا در نبودن‌های علیرضا با برادرش مصطفی مرادی همکلام شدیم تا روایتگر تلخ و شیرینی‌های زندگی یک شهید باشد.

متن وصیت نامه شهید علیرضا مرادی: «به تاریخ 94/10/5 ساعت 23 و نیم شب، چند سطری وصیت نامه مینویسم، علی وار زیستن و علی وار زندگی کردن را و حسین وار زیستن و حسین وار زندگی کردن و حسین وار شهید شدن را دوست می دارم. شهادت در قاموس اسلام کاری‌ترین ضربات را بر پیکر ظلم، جور، شرک و الحاد می زند و خواهد زد. ببین ما به چه روزی افتاده ایم و استکبار جامعه را به لجنزار کشیده است ولی چاره ای نیست، این ها سد راه اسلام شده اند و باید برداشته شوند تا راه تکامل طی شود.

مادر جان و پدر جان شما را قسم می دهم که اگر به خاطر من گریه کنید اصلا از شما راضی نخواهم بود، زینب وار و علی وار زندگی کنید و مرا به خدا بسپارید.»

اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای گمنام چاراویماق گفت: شهدا ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنهاست عمل کنیم.

وی افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین از بهترین دارایی خود گذشتند وهیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باختگی پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی صبوری می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز صیانت و حراست از امام و ولایت فقیه را وجه مشترک و وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند.

 آیت الله آل هاشم درسفر یکروزه خود به چاراویماق باخانواده رزمنده مدافع حرم دیداروتجلیل کردند.

رونمایی از شهیدشاخص بسیج ورزشکار ومدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه توسط آیت اله آل هاشم از برنامه‌های دیگر امروز دراین یادواره شهدا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان