Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@04:01:23 GMT

تخم مرغ شانه ای 14 هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۵۱۴۳

تخم مرغ شانه ای 14 هزار تومان شد

قیمت هر شانه تخم‌مرغ فله در بازار مصرف با کاهش ۲ تا ۶ هزار تومانی در مقایسه با یک هفته قبل به ۱۴ هزار تومان رسید، هر عدد از این محصول نیز ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

ایران آنلاین / قیمت تخم‌مرغ در تهران در مقایسه یا یک هفته گذشته کاهش چشمگیری یافته است به‌طوری‌که هر شانه تخم‌مرغ فله ایرانی در سطح شهر به 14 هزار تومان کاهش‌ یافته هر چند قیمت این محصول در برخی مناطق کمی بالا تر است و تخم‌مرغ ترکیه‌ای بنا بر اعلام مسئولین به قیمت 12 هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر عدد تخم‌مرغ ایرانی در سطح شهر 500 تومان است. در حالی که در یک هفته گذشته قیمت این محصول به 700 تومان نیز افزایش‌ یافته بود.

بنابراین گزارش، فروشندگان یکی از خرده فروشان مواد غذایی در این باره گفت: قیمت تخم‌مرغ سه روزی است که کاهش‌ یافته و به نرخ شانه‌ای 14 هزار تومان به فروش می‌رسد، اما استقبال مردم برای خرید این محصول کمتر شده است.

غلامعلی فارغی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران و دبیر انجمن جوجه یک روزه نیز در این ارتباط گفت: دولت برای واردات تخم‌مرغ (با عاملیت بخش خصوصی، اتحادیه مرغداران میهن) اقدام کرده است و در چند روز آینده شاهد تعادل بیشتر قیمت این محصول  بازار خواهیم بود.

/تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت صعودی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از افزایش قیمت رسمی فروش نفت خام عربستان سعودی برای عرضه به مشتریانش در ماه ژوئن و کاهش امیدواری به برقراری آتش‌بس در غزه و درنتیجه بالاگرفتن تنش‌ها در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه، قیمت معامله‌های آتی نفت خام روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت‌) افزایش یافت.

قیمت معامله‌های آینده نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز دوشنبه تا ساعت ۸ و ۵۹ دقیقه به وقت گرینویچ با ۷۳ سنت یا ۰.۹ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۶۹ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، نفت خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) روز دوشنبه با ۸۴ سنت یا ۱.۱ درصد افزایش، با قیمت ۷۸ دلار و ۹۵ سنت برای هر بشکه معامله شد.

معامله‌های آینده هر دو نوع نفت خام شاخص هفته گذشته بیشترین کاهش را در سه ماه اخیر ثبت کرد. پس از آنکه سرمایه‌گذاران داده‌های ضعیف مربوط به اشتغال در ایالات‌متحده و زمان‌بندی احتمالی کاهش نرخ بهره بانکی بانک فدرال رزرو آمریکا را ارزیابی کردند، قیمت نفت خام برنت بیش از ۷ درصد و نفت خام آمریکا ۶.۸ درصد کاهش یافت.

صرف ریسک ژئوپلیتیکی در قیمت‌های نفت هم با آغاز مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه کاهش یافت.

تونی سایکامور، تحلیلگر بازار در مؤسسه آی‌جی، گفت: اخبار مربوط به تصمیم رژیم صهیونیستی به گسترش عملیات در رفح، احتمال توافق آتش‌بس را از مسیر خود خارج و تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه را دوباره شعله‌ور می‌کند. همچنین، هم‌زمان با بالارفتن قیمت‌های نفت، عربستان سعودی هم قیمت‌های رسمی فروش نفت خام خود را به مشتریان آسیایی، اروپای شمال غربی و مدیترانه در ماه ژوئن افزایش داد که این اقدام نشان‌دهنده پیش‌بینی رشد تقاضا در فصل تابستان است.

وارن پترسون، رئیس بخش تحقیقات کالای مؤسسه آی‌ان‌جی، در یادداشتی بیان کر: پس از افت بیش از ۷.۳ درصدی قیمت‌های نفت در معامله‌های هفته گذشته به‌دلیل کاهش تنش‌های ژئوپلیتیکی، نفت خام شاخص برنت هفته معاملاتی جدید را با شرایط بهتری آغاز کرد و با افزایش قیمت همراه شد.

وی افزود: این رویداد پس از آن صورت می‌گیرد که هم‌زمان با کاهش عرضه نفت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، عربستان سعودی قیمت‌های رسمی فروش نفت خام را برای عرضه به بیشتر مشتریان خود در ماه ژوئن افزایش داد.

کد خبر 6098449 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • قیمت نفت صعودی شد
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • اعلام قیمت خرید تضمینی کلزا در گلستان
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • مانیتور جدید ال‌جی کاربرد پزشکی دارد
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • چهره زن نئاندرتال ۷۵هزار ساله رونمایی شد (+عکس)