Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناظر گمرکات استان خراسان رضوی گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، زعفران و کف پوش در صدر کالاهای صادراتی خراسان رضوی هستند. ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات

امید جهانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: براساس آمارها، از ابتدای امسال یک میلیون و 558 هزار تُن کالا از طریق گمرک و بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر گمرکات استان خراسان رضوی بیان کرد: در میان کالاهای صادراتی، زعفران همچنان صدرنشین است و موادی مانند کف پوش، مواد نسجی و هادی برق در رده‌های بعدی قرار دارند.

جهانخواه ادامه داد: افغانستان، عراق، هنگ کنگ و قزاقستان نیز در این مدت مهمترین کشورهای هدف صادراتی استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 ناظر گمرکات استان خراسان رضوی با ابراز اینکه پنبه حلاجی نشده و برنج نیز در زمره مهمترین کالاهای وارداتی استان در این مدت بوده‌اند افزود: از کل ارزش صادرات غیرنفتی در 9 ماه امسال، 13 میلیون و 100 هزار دلار از محل تجارت چمدانی و 64 میلیون و 833 هزار دلار از محل بازارچه های مرزی استان انجام گرفت.

جهانخواه تصریح کرد: همچنین کشورهای ترکیه، پاکستان، قزاقستان و روسیه نیز مهمترین کشورهایی بودند که در این مدت واردات کالا از آنها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

R41347/P1494/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد

حجت‌به گزارش خبرگزاری مهر، الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین رضا زرندی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان رضوی و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

پیش از وی «حجت الاسلام حمزه خلیلی» رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بود.

کد خبر 6100082

دیگر خبرها

  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالا از گمرک خسروی
  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات گمرکات کرمانشاه
  • صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی رشد ۹۸ درصدی داشت
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات از استان کرمانشاه
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • تجار قمی در فروردین ماه به ۲۲ کشور صادرات کالا داشتند
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳