Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارنستو تایید کرد که دمبله در ترکیب اصلی خواهد بود. 

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا ضمن تایید قریب الوقوع بودن بازگشت عثمان دمبله به میادین، از تغییرات احتمالی سیستم تیم گفت.

دمبله 20 ساله به عنوان گران ترین خرید تاریخ باشگاه از دورتموند جذب شد اما پس از چند بازی، مقابل ختافه از ناحیه همسترینگ ران پای راست به شدت آسیب دید و به زیر تیغ جراحی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از سه ماه و نیم، عثمان حالا به کلی مصدومیتش را فراموش کرده و آماده بازی کردن است. والورده که در غیاب ستاره فرانسوی‌اش، سیستم تیم را به 442 تغییر داد و خیلی هم خوب جواب گرفت، حالا باید جایی برای دمبله پیدا کند.

به گزارش mundodeportivo، ارنستو در گفتگو با تلویزیون باشگاه می‌گوید:

هر بازیکن بارسلونا با دیگری متفاوت است. دمبله از آن دست بازیکنانی است که کمبودش را احساس می‌کردیم و مصدومیت بد موقعش، بر مشکلاتی که در آن زمان داشتیم، اضافه کرد. با این حال، ترکیبی بزرگ و گزینه‌هایی برای جایگزینی او داریم که در این مدت خیلی هم خوب کار کردند. حالا عثمان به طور کامل از مصدومیتش ریکاوری کرده و به زودی به میدان خواهد رفت. مصدومیت عثمان در آن زمان، ضرب بزرگی مخصوصا به خودش بود. چون او بسیار جوان است و شاید قیمت انتقالش هم روی این مصدومیت تاثیر داشت. هر چه بود، با غیبت عثمان کنار آمدیم و آن را به خوبی پشت سر گذاشتیم و او حالا دوباره آماده بازی کردن است.

تغییر سیستم تیم؟ ابتدا باید پست بازی لوییس سوارز و لئو را در نظر داشته باشیم. پست هر بازیکن را خصوصیات بازی‌اش مشخص خواهد کرد. گرچه همه می دانیم که مسی در هر پستی می‌تواند بازی کند و او، همه کاره خط حمله ماست. از طرفی این را هم می‌دانیم که دمبله هم می‌تواند در پست مهاجم بازی کند و هم وینگر. از سرعت فوق العاده‌اش نیز خبر داریم. جای او را در ترکیب پیدا خواهیم کرد. 

نقل و انتقالات؟ بارسلونا، بارسلوناست و مثل همه تیم‌های بزرگ، همیشه در پی تقویت ترکیبش است. تا جایی که بشود و بتوانیم، تیم را تقویت خواهیم کرد. وقتی هم انتقالی نهایی شود، باشگاه آن را رسمی خواهد کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد

جدایی ژاوی از بارسلونا قطعی نیست.

ژاوی هرناندز حدود سه ماه پیش اعلام کرد که در پایان فصل از سمت خود به عنوان سرمربی بارسلونا کنار می رود. بارسلونا طی هفته های اخیر متحول شده است و ظاهرا خوان لاپورتا تمایل دارد به همکاری با ژاوی ادامه دهد.

به نقل از موندو؛ لاپورتا گفت:

احساس می کنم که آینده ژاوی هنوز مشخص نیست و وضعیت او می تواند تغییر کند. ما در پایان فصل دوباره همه چیز را مرور می کنیم و در کنار یکدیگر تصمیم می گیریم. ژاوی درحال انجام کارهای فوق العاده ای است. از نظر من هنوز هر احتمالی را باید در نظر گرفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • آمارعلیه PSG: باید به بارسلونا ببازید!
  • لاپورتا تایید کرد: احتمال ماندن ژاوی در بارسلونا وجود دارد
  • توهین به دمبله و تشویق ام باپه توسط هواداران بارسلونا / فیلم
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • تغییر لحن دوباره کارشناس صداوسیما درباره پاسخ نظامی به اسرائیل
  • خشم شدید والورده، پاس بده لعنتی!
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!