Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:55:04 GMT

مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۶۱۷۱

مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کنند

بیرجند-امام جمعه سربیشه با تأکید بر اینکه مردم باید صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند، گفت: باید مشخص شود که اغتشاش گران را چه کسانی حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام علی اکبر سنجری در گفتگو با مهر  با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار داشت: طی چند روز گذشته شاهد برخی اتفاقات در کشور بودیم که در ابتدا به اسم اعتراض مردمی شکل گرفت اما تبدیل به اغتشاش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم تاکنون کار خود را به درستی انجام داده اند، بیان کرد: مسئولان نیز نباید به مردم دروغ بگویند بلکه باید نسبت به قول‌های خود عمل کنند.

امام جمعه سربیشه با تأکید بر اینکه با این وجود مردم باید صف خود را از اغتشاش گران جدا کنند، عنوان داشت: باید مشخص شود که کدام اعتراض است و کدام اغتشاش و ببنیم اغتشاش گران را چه کسانی حمایت می‌کنند.

سنجری ادامه داد: اغتشاشگران را کسانی از جمله ترامپ و منافقین حمایت می‌کنند و این باید برای مردم مشخص شود.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز باید در جمع مردم حضور یابند و با آنها صحبت کنند، بیان داشت: اگر مسئولان در جمع مردم حضور یابند و پاسخ قانع کننده ای داشته باشند به طور حتم مردم نیز آن را قبول خواهند کرد.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه قبول داریم که مشکلات در کشور زیاد است و تاکنون نیز گوش شنوایی از طرف برخی مسئولان وجود نداشته است، افزود: وقتی گرانی‌های زیادی را در کشور شاهد هستیم اما دولت بیان می‌کند شش تا هفت درصد گرانی داریم و در لایحه بودجه یارانه زیادی از مردم حذف می‌شود مردم حق دارند اعتراض کنند.

سنجری با تأکید بر اینکه با این وجود اگر اعتراضی باشد نسبت به برخی سیاست‌های غلط دولت است، بیان کرد: اما هیچ کس اغتشاش را قبول ندارد و این ظلم است که تعدادی به خاطر بی توجهی و اغتشاش کشته شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟