Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@14:58:08 GMT

خرید حق پخش جام جهانی توسط ایتالیا و روسیه

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۶۱۷۲

خرید حق پخش جام جهانی توسط ایتالیا و روسیه

رکنا: فیفا اعلام کرد که با روسیه و ایتالیا برای پخش زنده مسابقات جام جهانی به توافق رسیده است.

روسیه موفق شد حق پخش را برای شبکه های چنل وان، آر تی آر و مچ تی‌وی بخرد تا این شبکه ها، مسابقات را برای بیننده ها پخش کنند. همچنین فیفا اعلام کرده که با سران ایتالیایی نیز به توافق رسیده که تمام 64 دیدار، توسط شبکه های مدیاست به صورت رایگان پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که تیم ملی ایتالیا از صعود به جام جهانی بازمانده است.
مدیر بخش تبلیغات فیفا در این رابطه گفت:" روس ها در پخش جام کنفدراسیون ها بسیار خوب کار کردند و امسال تابستان نیز میزبان هستند و کمک زیادی به پخش مناسب رقابت ها خواهند کرد."
ایتالیایی ها با این قرارداد سعی دارند پخش زنده را برای تمام بینندگان از طریق تلویزیون، اینترنت، موبایل و پوشش رادیویی آسان کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آژانس فرانس پرس، پس از آنکه مسکو اعلام کرد که یک شرکت تابعه شرکت گرمایشی ایتالیایی با نام «آریستون» (Ariston Thermo Group) را تحت «مدیریت موقت» غول انرژی دولتی خود یعنی «گازپروم» قرار می دهد، رم امروز شنبه سفیر مسکو را احضار کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا در رسانه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) خود در این ارتباط نوشت: دولت ایتالیا درخواست شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن شرکت گرمایشی ایتالیایی «آریستون» را دارد.

این مقام ایتالیا در ادامه اضافه کرد که از مقام ارشد وزارت خارجه کشورش خواسته است تا سفیر روسیه را احضار کند.

وی اضافه کرد: به وزارت خارجه دستور دادم تا سفیر روسیه را احضار کند. رم خواستار شفاف‌ سازی درباره موضوع ملی شدن گروه آریستون است که با بروکسل و آلمان نیز همکاری می‌ کند.

وی گفت که پیشتر با سفارت ایتالیا در مسکو پس از تصمیم برای انتقال مالکیت شرکت به مدیریت موقت گازپروم تماس گرفته و این اقدام را غیر منتظره توصیف کرده است.

کد خبر 6090323

دیگر خبرها

  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏