Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:51:42 GMT

سبزی خردکن نوین

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۶۷۰۰

سبزی خردکن نوین

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB به تازگی سبزی خردکنی با ۵ تیغه ساخته شده که به راحتی قابل حمل است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، این ابزار آشپزخانه خرد کردن سبزیجات را راحت تر می کند. سبزی خرد کنZlyss Fast از ۵ تیغه ساخته شده و ظاهری ساده دارد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزی که کبد چرب را درمان می کند!

با گسترش روزافزون بیماری‌های مرتبط با سبک زندگی نظیر چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی، بیماری کبد چرب به عنوان یکی از مشکلات بهداشتی روزمره جامعه، به تدریج بر جوامع سراسر جهان تأثیرگذار شده است. کبد چرب به معنای یک وضعیت پاتولوژیک است که در آن چربی به شدت در سلول‌های کبد تجمع می‌یابد، که در نتیجه، عملکرد کبد به شدت تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

از آنجا که تغذیه یکی از عوامل اساسی در مدیریت و درمان کبد چرب است، تمرکز بر رژیم غذایی مناسب و مواد غذایی سالم به عنوان راهکاری مؤثر در بهبود وضعیت کبد چرب مطرح شده است. در این مطلب سلامت، تمرکز ما بر روی استفاده از سبزیجاتی است که ممکن است برای درمان کبد چرب مفید باشند.

سبزیجات مفید برای کبد چرب

برای کبد چرب، مصرف سبزیجات مختلف می‌تواند مفید باشد. سبزیجات حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان‌ها، فیبر، و ویتامین‌ها هستند که به عملکرد کبد و کاهش کبد چرب کمک می‌کنند. در زیر، لیستی از سبزیجاتی که برای کبد چرب مفید هستند را می‌توانید مشاهده کنید:

۱.ریحان

به گزارش چشمک، ریحان یک سبزیجات عطردار است که در برخی از غذاهای ایرانی استفاده می‌شود. این سبزی حاوی ویتامین‌های A، C، K و آنتی‌اکسیدان‌های قوی است.

۲.استویا

استویا یک گیاه دارویی است که در برخی مناطق جهان کشت می‌شود. این سبزی حاوی خاصیت ضد التهابی و خاصیت ضد اکسیدانی می‌باشد. برخی مطالعات نشان داده‌اند که استویا می‌تواند در درمان کبد چرب موثر باشد. البته، طریقه مصرف استویا می‌تواند در بهبود کبد چرب می‌تواند تاثیرگذار باشد.

بهترین سبزیجات برای کبد چرب، استویا نام گیاهی است که دارای گلیکوزید های طبیعی است. این ماده خاصیت شیرین شدن دارد. مناسب ترین جانشین شکر، استویا و شیرین کننده های درست شده از این گیاه می باشد.

۳.سیر

سیر خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی قوی دارد و می‌تواند به بهبود کبد چرب کمک کند. می‌توانید سیر را به صورت تازه یا به عنوان ترشی، رب یا به عنوان طعم‌دهنده در غذاهای خود استفاده کنید.

چای سبز: چای سبز به عنوان یک منبع قوی آنتی‌اکسیدان‌ها شناخته می‌شود و ممکن است به بهبود کبد چرب کمک کند. مصرف چای سبز به میزان معقول توصیه می‌شود.

۴.کرفس

بهترین سبزیجات برای کبد چرب،  کرفس به عنوان بهترین سبزی برای کبد چرب شناخته می‌شود. این سبزی حاوی خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی قوی است و می‌تواند به بهبود کبد چرب کمک کند.

۵.کاهو برای کبد چرب

کاهو جزو بهترین سبزی برای کبد چرب به شمار می‌رود. این سبزی حاوی ویتامین‌های A، C، K و فیبر است و می‌تواند به بهبود عملکرد کبد و کاهش کبد چرب کمک کند.

۶.خواص سبزی خوردن برای کبد

سبزیجات برگی مانند جعفری، اسفناج، کلم، کاهو و گشنیز شامل آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبر غذایی زیادی هستند که به کاهش کبد چرب کمک می‌کنند. در طب سنتی آمده است که سبزی خوردن و برگ هایی که سبز تیره هستند، می توانند سبب افزایش جریان صفراوی در کبد چرب که در نهایت به سم زدایی کمک می کند.

۷.خواص تره برای کبد

بهترین سبزیجات برای کبد چرب، تره یکی دیگر از سبزیجات برگ سبزی است که در سفره هر خانه ای در کنار سبزی خوردن سرو می شود. تره دارای انواع ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن است و همچنین کالری کمی دارد. مصرف تره توسط افرادی که کبد چرب دارند، می تواند به سم زدایی و دفع مواد چربی از بدنشان کمک بسیاری کند.

مصرف این گیاهان می تواند تاثیر مثبتی در روند بهبود بیماری کبد چرب گرید 1 داشته باشد. زیرا که در گرید 1 این نوع بیماری که ابتدایی ترین نوع آن نیز است، می توان با مصرف سبزیجات و میوه ها و در کل سبک زندگی سالم، بیماری بهبود پیدا کند.

۸.اسفناج برای کبد چرب

بهترین سبزیجات برای کبد چرب، اسفناج دارای خواص ضدالتهابی، ضداکسیدانی و خنثی‌کننده آزاد رادیکال‌ها است. همچنین این گیاه سبز دارای ویتامین های آ، رویف منیزیم و مقدا زیادی آب و کربوهیدرات به صورت فیبر های نامحلول است مصرف اسفناج می‌تواند به بهبود عملکرد کبد و کاهش چربی آن کمک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفره شب عید میلیونی شد/ سبزی پلو با ماهی چند ؟
  • (ویدئو) شهردار ریچموندهیل «سبزی‌پلو با ماهی» نوروز می‌پزد
  • فیلترینگ احتمالی تیک تاک، نقطه عطف نظم نوین سایبری
  • پهپاد یکی از روش‌های نوین در سم‌پاشی مزارع کشاورزی است
  • بازگشت به خط پرواز یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی کاسپین
  • راهکارهای نوین در عصب کشی دندان: پیشرفت‌ها و چشم‌اندازهای آینده
  • روش‌های نوین مهار زباله‌های پلاستیکی
  • صعود استقلال نوین بجنورد به دور دوم لیگ فوتبال امیدهای کشور
  • به دنبال تحول در تأمین مالی بخش تعاون هستیم
  • سبزی که کبد چرب را درمان می کند!