Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حرکت پرشور مردمی در حمایت از نظام اسلامی و ولایت، بهترین پاسخ به اغتشاش‌گران است، چرا که این انقلاب به دست مردم به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صفر قربانپور بعد از ظهر سه شنبه در گردهمایی روحانیان، مداحان و هیات های مذهبی در اراک، با اشاره به اغتشاشات رخ داده اخیر در کشور اظهار داشت: موضوع اصلی این جلسه بسترسازی برای حرکت عمومی روز سیزدهم دی ماه با محوریت حمایت از ولایت است که بر این اساس فردا چهارشنبه در سراسر کشور حرکت عمومی به منظور مقابله با فتنه و آشوب های خیابانی اخیر شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش بینی های مختلفی در این راستا به انجام رسیده، برخی از استان ها روز گذشته این مراسم را برگزار کرده و برخی از استان های دیگر در نظر دارند این مراسم را روز چهارشنبه برگزار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی تعیین شده تجمع مردمی صبح روز چهارشنبه راس ساعت ۱۰ در شهر اراک و به مرکزیت میدان شهدا برگزار می شود.

قربانپور تصریح کرد: باید ببینیم که جهت گیری ضد انقلاب در کدام زمینه در حال شکل گیری است و فشار روانی از چه جهتی در حال وارد آمدن است زیرا طی این جریانات مسائل اقتصادی در حاشیه قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: برترین و عالی ترین موضع در دفاع از نظام و جمهوری اسلامی بر مبنای حرکت های مردمی ساماندهی می شود، بهترین دست و قوی و عالی ترین جایگاه را بدنه اجتماعی مردم دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر جلسات شورای تامین به صورت مداوم برای بررسی مسائل برگزار می گردد، زیرا این صحیح نیست که هر فردی هر اقدامی که می خواهد به انجام برساند.

قربانپور بیان کرد: بهترین و عالی ترین اقدام بر محوریت کار مردمی قرار می گیرد و انقلاب اسلامی نیز از خواستگاه اولیه مردمی برانگیخته شد که رکن رهبری را نیز داشت.

وی ابراز داشت: بقای انقلاب اسلامی بر پایه رکن دیانت قرار دارد و تاکید ما بر این است که بدنه اجتماعی در این عرصه وارد شود، زیرا امروز روز عقب ماندن و اینکه بگوییم نوبت ما نیست و مسائل به ما ارتباطی ندارد به پایان رسیده و سفارش ما به همگان این است که در شرایط اجتماعی موجود برای حفظ نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی در میدان عرصه و عمل وارد شوند که این اقدامات ممکن است در قالب کارهای مختلفی اعم از راهپیمایی، کار فرهنگی و... انجام پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: امروز نباید جناح های سیاسی را مد نظر قرار دهیم زیرا قضایا از این مراتب گذر کرده و براساس تاکیدات مقام معظم رهبری همه مسئولان و مردم باید دست اندرکار شده و بدون توجه به جهت گیری های حزبی و سیاسی در عرصه حاضر شوند و هدف، حرکت دینی باشد.

قربانپور افزود: امروزه شعارها از ضد انقلاب بودن حتی به ضد دین بودن تغییر یافته و اغتشاش گران ندای (نه اسلام، نه قرآن، جانم فدای ایران سر می دهند)، یقین داریم که این شعارها دروغ است، زیرا اگر این افراد ایران پرست بودند، حداقل پرچم کشور را حفظ می کردند و آن را به آتش نمی کشیدند.

وی ادامه داد: این شعارها از بیرون مرزها اعلام می شود و هدف آنها دین و مسجد است که منجر به آتش کشیدن مساجد می شود، در این مواقع باید فارغ از هر جناجی به صحنه مقابله وارد شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: تمرکز این مسائل باید محوریت دینی باش و حاکمیت ولایت فقیه اصلی ترین هدف تعیین شود، درخواست داریم که فردا تمام مردم شهرهای استان مرکزی و به ویژه مرکز استان در صحنه حضور یابند و از روحانیان درخواست داریم در این زمینه در تربیون های خود اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه‌های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.

وی با اشاره به طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) تصریح کرد: اجرای این طرح در قزوین اتفاق خوبی است، اما باید از ظرفیت مردمی بیشتری برای این طرح استفاده کرد.

اعلایی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد.

در ادامه استاندار قزوین با اشاره به نزدیک شدن به ایام گرامیداشت معلم اظهار کرد: همه مدیران استان باید با حضور در مدارس و جمع معلمان از زحمات آنان قدردانی کنند.

طرح نماد از آسیب‌های بزرگتر در جامعه پیشگیری می‌کند

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می‌شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.

سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می‌دهند.

وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.

سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارائه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاورد‌های اجرای این طرح نامید.

این نظام با هدف هم افزایی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری و شناسایی، ارجاع، توانمندسازی، درمان و مددکاری اجتماعی برای دانش آموزان در معرض خطر، پرخطر، و دارای فوریت روانی و اجتماعی اجرایی می‌شود.

استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است