Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، مدیریت حوزه‌های علمیه استان مرکزی در محکومیت نا آرامی‌های اخیر و اغتشاش و ناآمنی ایجاد شده توسط برخی عناصر ضد انقلاب، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

                                         انتم الاعلون ان کنتم مومنین آل عمران139
                                      اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
                                       بیانیه مدیریت حوزه‌های علمیه استان مرکزی
                     در محکومیت اغتشاشات و آشوب‌گری و ایجاد ناامنی عناصر نا آگاه و فریب خورده

خداوند متعال را سپاسگزاریم بر نعمت انقلاب اسلامی مردم عزیز ایران که با گذشت 39 سال از عمر شریف این انقلاب؛ تاثیرات شگرف و تحول بزرگ فکری در ملت ایران و سایر جوامع اسلامی و ملل حق طلب پدید آورد و خط بطلانی بر سلطه گری سلطه گران و استکبار جهانی کشید و ملت‌های تحت سلطه جهان را بیدار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه عاشورایی ملت سرفراز ایران در نهم دی ماه سال88 فتنه آمریکایی صهیونیستی سلطنت طلبان و منافقان داخلی و خارجی را شکست داد .
شکست داعش برگ زرینی است در دفتر افتخارات ملت ایران و باعث یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده اسلام و نوید پیروزی‌های بیشتر محور مقاومت در سراسر جهان است، این موفقیت‌های بزرگ هیمنه پوشالی مستکبران و مدعیان دروغین حقوق بشر را درهم شکست و موجب اعتلای کلمه حق و تضعیف کلمه باطل گردید.
مثلث شوم غربی صهیونیستی وهابی که چشم دیدن این موفقیت‌ها را ندارند و به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت در کشور عزیز اسلامی ما هستند عده‌ای آشوبگر را تحریک نمودند تا به بهانه مشکلات معیشتی و اقتصادی امنیت و آسایش مردم را هدف قرار داده و به اسلام و مقدسات دینی و حریم نظام اسلامی توهین کنند و پرچم جمهوری اسلامی را به آتش بکشند و اموال مردم را نابود نمایند گرچه مطالبات اقتصادی حق مردم است اما این قضیه از آشوب و فتنه جداست و الحمدلله مردم بصیر و آگاه و انقلابی و متدین کشور خیلی زود خط خود را از این فریب خوردگان جدا نمودند و ان شاءالله با راهپیمایی خود پاسخ این دیو صفتان فریب خورده را خواهند داد.
مدیریت حوزه‌های علمیه و اساتید و طلاب استان مرکزی ضمن محکوم نمودن این حرکت کور و ایجاد نگرانی برای ملت عزیز ایران، از نهادهای قضائی و امنیتی خواستار برخورد قاطع با این بازی خوردگان استکبار جهانی می‌باشد و حساب اعتراض قانونی را از خشونت و تخریب و غارت اموال مردم و حمله به مقدسات جدا می‌داند و با رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) و ملت سرافراز ایران پیمان می‌بندیم که با تمام وجود از اسلام عزیز و انقلاب نورانی اسلامی ایران دفاع نماییم و در تمام صحنه‌ها حضور خواهیم داشت.

کاظم سپاسی آشتیانی
مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است

فرمانده فراجا گفت: امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرتیپ احمدرضا رادان روز پنجشنبه _سیزدهم اردیبهشت_ در اجتماع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب ضمن عرض ارادت به خانواده شهدا و جانبازان اظهار کرد: امروز در یکی از مقدس ترین نقاط اصفهان عزیز یعنی در کنار مزار شهدای دفاع مقدس، شهدای حریم، حرم و امنیت و سلامت، در محضر شهدا با شهدا برای حفظ خون شهدا تکلیفی الهی قانونی و شرعی در جهت انجام حکمی الهی و شرعی و قانونی افتخار پلیس شما شد تا به اجرا در بیاید.

وی افزود: قصه پر غصه حیا و عفت و حجاب و عفاف که در همه اعصار دشمن ما را آزار داده مال دیروز و امروز نیست، از زمانی که تلاش کردند تا به ساحت مقدس حضرت زهرا جسارت کنند در حقیقت نقشه شوم برای حجاب و عفاف پایه ریزی شد.

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند. آزادی که دین ما به مردم داده هیچ جا نیست. از بی‌بی سی ها و اینترنشنال ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم که از دانشگاه های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم‌وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند. امروز ما آزادی را به سبک دین، انقلاب و شهیدانمان تعریف می‌کنیم.

رادان تصریح کرد: دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند. امروز پلیس جمهوری ایران مفتخر و مستحضر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 750153

دیگر خبرها

  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است