Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از منتظر ماندن دانشگاه علوم پزشکی برای آغاز پروژه‌های بهداشت و درمان گفت: پروژه‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم از بلاتکلیفی خارج شود. ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست بررسی مصوبات سفر مسئولان استانی به دو بخش محروم دیشموک و قلعه رئیسی اظهار داشت: اینکه روند اجرایی پروژه‌های بهداشت و درمان به بهانه منتظر ماندن برای ورود بنیاد برکت راکد بماند، پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی در کمترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم و شروع عملیات اجرایی این پروژه‌ها اقدام کند و بعد از آن دنبال ورود بنیاد برکت باشند.

احمدی با بیان اینکه پایگاه شهری قلعه رئیسی با زیربنای 214 متر مربع هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: عملیات اجرایی 3 پروژه خانه بهداشت گلاب با زیربنای 85 متر مربع، مرکز بهداشتی و درمانی دالون قلعه رئیسی با زیربنای 450 متر مربع و مرکز سلامت جاورده با زیربنای 450 متر مربع هنوز آغاز نشده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هیچ گونه قصوری در زمینه توزیع عادلانه خدمات و امکانات بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف این استان بویژه مناطق محروم، دور افتاده و روستایی پذیرفتنی نیست.

احمدی تصریح کرد: به جد پیگیر به سرانجام رساندن پروژه‌های مختلف در دو بخش محروم دیشموک و چاروسا شامل لکه گیری و روکش آسفالت محور دهدشت ـ قلعه رئیسی به طول 15 کیلومتر، تعمیر پل تنگ چویل، روکش آسفالت جاده قلعه رئیسی به دیشموک، نصب تابلو و علائم محور قلعه رئیسی تا دیشموک هستم.

وی افزود: پروژه جاده روستایی برفکون به طول 12 کیلومتر، تکمیل جاده قلعه رئیسی به جاورده و قطعه دوم قلعه رئیسی، بهسازی و آسفالت فاریاب توت، احداث موشمی ـ سردره ـ ده انار، زیرکل ـ گوراب ـ نخوکار ـ احمد سالار ـ آب گاوان، اتصال دم عباس به جاده پاتاوه، دارگنجی ـ گندمکار ـ لاکوره ـ آبچندار و قلعه رئیسی به امامزاده سید محمید نیز تشریع می‌یابند.

انتهای پیام/

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • وضعیت غمناک دانش‌ آموزانی که به‌ دلیل سیل و تخریب جاده ها به کنکور نرسیدند
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران