Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یزد با بیان اینکه اداره یک شهر میراثی و ثبت جهانی شده کار بسیار سختی است، گفت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد به کیفیت است. ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در ستاد راهبردی مدیریت شهر جهانی یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد رویکرد شهرداری یزد را حفاظت محوری عنوان کرد و اظهار داشت: در این امر نمی‌خواهیم توصیه‌ای در شهر داشته باشیم که تضاد با میراث داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یزد با اشاره به اینکه کار کردن در شهرهای میراثی و تاریخی مثل یزد بسیار دشوار است، گفت: در استان یزد نمی‌توانیم توسعه پهنه، ارتفاع را داشته باشیم و با مسئله مهاجرت و اتباع نیز روبه رو هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اولین کاری که در دستور کار خود قرار دادیم این بود که برنامه 5 ساله را طراحی و در حال تکمیل آن هستیم و باید اذعان کرد که انصافاً هم‌افزایی دستگاه‌ها در راستای فعالیت در عرصه شهر جهانی یزد بسیار خوب بوده است.

جمالی نژاد با بیان اینکه اداره یک شهر میراثی و ثبت جهانی شده کار بسیار سختی است، گفت: نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد به کیفیت است نه کمیت و تمام تلاشمان این است که یک بازاندیشی، بازخوانی و یک بازآفرینی شهری داشته باشیم و تلاش داریم که کیفیت را در محدوده شهر افزایش دهیم.

شهردار یزد اضافه کرد: مدیریت در بین دستگاه‌های استان یزد هماهنگ است و تضاد و تفاوتی در بین دستگاه‌های شهری و مشاهده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران طی حکمی «سید مهدی متولی» را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» منصوب کرد.

سید مهدی متولی پیش از این مدیر دفتر شهردار تهران بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۲ دهه خدمت در منطقه محروم / روایت معلم غلامانی از زندگی معلمی
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی