Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در تهران، عبدالرضا علامه مشاور وزیر بهداشت و درمان به همراه مسعود مرسلپور فرماندار، علی شهرامی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه شهید بهشتی، رضا رضایی مدیر بودجه و اعتبارات و مسوول تجهیز بیمارستانهای جدید احداث وزارت بهداشت و لیاقتدار رئیس شبکه بهداشت و درمان قرچک از مراحل تجهیز بیمارستان 94 تختخوابی شهرستان قرچک بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان شهدای هندیجان به دو دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال

شبنم علوی گفت:  با پیگیری‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان هندیجان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، فرماندار و خیرین محترم شهرستان یک دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال جهت ارائه خدمات تشخیصی در بیمارستان شهدا هندیجان خریداری و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ وارد بیمارستان گردید.

او افزود: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال خریداری و در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ وارد بیمارستان شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان هندیجان ادامه داد: به زودی با افتتاح و بهره‌برداری از این دو دستگاه، دسترسی سریع و به موقع با کیفیتی بالا، جهت بیمارانِ شهرستان هندیجان فراهم می‌گردد.

خانم علوی گفت:امید است بتوانیم به زودی دستگاه سونوگرافی پیشرفته خریداری شده به ارزش ۳۳ میلیارد ریال را در سال جدید جهت ارایه خدمات بهتر وارد بیمارستان کرده و مردم شهرستان از خدمات آن منتفع گردند.  

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن
  • تجهیز بیمارستان شهدای هندیجان به دو دستگاه سی تی اسکن و رادیولوژی دیجیتال
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی وجود ندارد
  • منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال تأمین شد
  • تامین منابع مالی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • مشکلی برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌ها وجود ندارد
  • توزیع بیش از ۳۰۰ دستگاه با تکنولوژی بالا در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست
  • وزیر بهداشت از واحد‌های ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران بازدید کرد
  • آغاز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی کرخه