Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@02:41:26 GMT

لزوم جوانگرایی پست های اداری در حوزه مدیریت

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۹۸۶۶۹

لزوم جوانگرایی پست های اداری در حوزه مدیریت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: جوانگرایی پست های اداری در حوزه مدیریت یکی از الزامات آموزش و پرورش در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، طی حکمی از سوی کاظمی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، حسن سروری به عنوان معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صداقتی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن تقدیر از تلاش های محمود صدقی در دوران 4 ساله خدمت به فرهنگان خلیل آباد اظهار داشت: معاون توسعه و پشتیبانی در طول دوران تصدی این پست تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه فرهنگیان شهرستان انجام داد.

وی نظم، صبوری، متانت و پای بندی به قوانین و مقررات را از جمله صفات بارز محمود صدقی برشمرد و خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در این 4 سال در حوزه توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد رخ داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد با بیان اینکه در طول این 4 سال علی رغم محدودیت های مالی که وجود داشت امکانات خوبی برای تجهیز مدارس جذب شد، تصریح کرد: جنس کار در معاونت توسعه و پشتیبانی به لحاظ  غلبه قانون و بخشنامه ها به خصوص در تنگناهای مالی منفاوت است و تا جایی که دست این معاونت در قانون باز باشد در انجام وظیفه کوتاهی نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانگرایی پست های اداری در حوزه مدیریت یکی از الزامات آموزش و پرورش در کشور است، اذعان کرد: حسن سروری از مدیران جوان، تحصیلکرده، خوشنام و بومی شهرستان خلیل آباد است که از امروز به عنوان معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد معرفی شدند.

صداقتی در پایان عنوان کرد: با انتصاب حسن سروری به عنوان معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش، 15 سال میزان سنی این معاونت جوان تر شد.

 در پایان این مراسم از زحمات 4 ساله محمود صدقی تقدیر و حسن سروری به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خلیل آباد منصوب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۹۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • ۱۴ اردیبهشت؛ آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی به آموزش و پرورش
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»